اجتماعی

تعیین تکلیف شهردار بومهن در انتظار رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت

استاندار تهران تاکید کرد که انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان است.

به گزارش یومیر، محسن منصوری در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های شهرستان پردیس ویژه دهه فجر گفت: به برکت چهل و سه بهار انقلاب اسلامی 1197 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 هزار پروژه انجام شد. میلیارد تومان در قالب پروژه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در استان تهران آماده بهره برداری است. بوده است.

وی با اشاره به افتتاح اورژانس در شهرستان پردیس افزود: از پروژه های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر بیش از 12 هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و حدود 10 هزار میلیارد تومان در حوزه محقق شده است. ساخت و ساز . .

وی ادامه داد: در این شهرستان بیش از 2400 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است که از این میزان 1900 میلیارد تومان پروژه عمرانی و بیش از 500 میلیارد تومان پروژه های اقتصادی است که زمینه اشتغال قابل توجه اهالی و جوانان را فراهم می کند. شهرستان پردیس. با ….. می آید. در پروژه های عمرانی پردیس مهمترین پروژه مسکن آنلاین است که امروز به صاحبان بیش از 2000 واحد آماده بهره برداری واگذار شده است.

وی تاکید کرد: در بازدید امروز سه پروژه را افتتاح کردیم که شامل یک پروژه تولیدی در حوزه اقتصادی با اشتغال 200 نفر و یک پروژه آموزشی در فاز 5 مسکن آنلاین پردیس است که توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس ساخته شده است. سومین پروژه افتتاح دومین مرکز اورژانس در شهر پردیس است که توسط شهرداری پردیس احداث و به اورژانس شهر و استان تهران تحویل داده شد.

تحویل شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان عدالت است.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دلایل تاخیر در معرفی شهردار بومهن گفت: از شش شهر بدون شهردار در استان تهران، پنج شهر اختصاص یافت و کار و استعلام های لازم برای انجام این کار انجام شد. شهردار این شهر حضور دارد و منتظر حل اختلافات حقوقی مجلس و دیوان عدالت هستیم.

وی افزود: پرونده شهرستان بومهن نسبت به سایر شهرستان ها پیچیده تر و قانونی تر بود و حل مشکل از اختیارات استاندار خارج است و منتظر اعلام رای هستیم. این پرونده اکنون قانونی است. در صورتی که هفته آینده مجلس و دادگاه به شهردار بومهن رای قطعی ندهند، فرماندار به نمایندگی از شورا شهردار بومهن را منصوب می کند.

تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان تهران رو به افزایش است

منصوری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون بیماران مصرف کننده امیکرون گفت: وضعیت کرونا در استان تهران به شدت گسترش یافته و در هفته های اخیر شیوع و شیوع این ویروس بسیار بالا بوده است. تعداد بستری ها و مراجعه کنندگان بسیار زیاد است و سویه Omicron با محدودیت کنترل نمی شود و تنها راه مراقبت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های علمی، تزریق واکسن شانس و احتمال ابتلا به عروق بیماری کرونا را تا پنج برابر کاهش می دهد و در این راستا دعا می کنیم و از هموطنان انتظار داریم تا نوبت سوم را در اسرع وقت تزریق کنند. “

وی افزود: در هفته گذشته 32 درصد به تعداد تزریقات واکسن اضافه شده است که این آمار باید به بالای 90 درصد برسد تا ایمنی جمعی و عمومی در استان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا