فرهنگ و هنر

صداوسیما به هر کاندیدا یک استودیو داد

با کمک معاون وزیر فضای مجازی ، استودیوی مجازی برای هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری ایجاد شد.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما ، سعید مقیسه معاون فضای مجازی این رسانه ها با اعلام این خبر گفت: به دنبال تصمیم حوزه انتخابیه کشور برای راه اندازی کانال های تلویزیونی اینترنتی برای هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری. ، معاون مدیرعامل فضای مجازی دارای 7 استودیوی خصوصی با قابلیت ضبط و پخش فیلم ، ارتباط زنده ، امکان برقراری ارتباط با مهمانان خارج از استودیو ، تعامل با مخاطبان ، بازی برای ترتیب برنامه ها و ایجاد یک شبکه خطی است که در دسترس است. 24 ساعت شبانه روز در اینترنت تلویزیون ها ، لنزها ، تلویزیون ها برای مخاطبان خانه و برنامه را از راه دور پخش می کند.

وی افزود: مدیریت مسئولیت ارکستر و ترتیب پخش برنامه های هر کاندیدا با مسئولیت و نظارت بر داوطلب و کارکنان وی امکان پذیر است.

مقیسه همچنین اعلام کرد: علاوه بر برنامه های زنده ، داوطلب یا نمایندگان وی در مطالعات فوق محتوای مربوط به هر داوطلب را که از طریق شبکه های رادیویی و تلویزیونی دیگر پخش می شود نیز به این شبکه تقسیم کرده و مستقر و پخش مجدد می کنند . در برنامه پخش مربوطه.

وی افزود: همچنین محتوایی که داوطلب تولید و به رسانه ملی ارائه کرده است پس از بررسی و تأیید ستاد انتخابات یا نمایندگان آنها در شبکه مذکور قرار می گیرد و در نتیجه این برنامه ها به شبکه ای با طرح توزیع (رهبر ) و به اصطلاح به یک شبکه خطی تبدیل می شود.

به گفته مقیسه ، یک سیستم پیام کوتاه وجود دارد که هر نامزد می تواند با مردم ارتباط برقرار کند.

به این ترتیب ، هر نامزد دارای یک استودیو رایگان و یک شبکه اختصاصی برای تبلیغات و بیان دیدگاه های خود در مورد انتخابات ریاست جمهوری است.
معاون فضای مجازی علاوه بر این هفت شبکه ، شبکه اینترنتی دیگری را با نام “آرا” راه اندازی کرده است که دارای مجموعه ای از برنامه های انتخابات عمومی و همچنین برنامه ای به نام “تبادل” است. در این برنامه ، دلاوری به عنوان مجری با نامزد یا نمایندگان وی صحبت می کند. برنامه “Your Choice” یکی دیگر از برنامه های این شبکه است که با نگاهی طنزآمیز به گروه انتخاب نگاه می کند.

همه شبکه ها و برنامه های فوق از طریق تلویزیون اینترنتی (IPTV) ، تلویزیون ، لنزها و تلویزیون پخش می شوند.

به گفته معاون وزیر فضای مجازی ، سیگنال تولید به سازمان تنظیم صوتی همه در یک (SATRA) داده شده است تا به رسانه های صوتی و تصویری دارای مجوز از این سازمان ارائه شود.

مقیسه تاکید کرد: برای هر یک از کاندیداها رابط رسانه ای در نظر گرفته شده است که استفاده آنها از امکانات ذکر شده را تسهیل می کند. و به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا در یک مطالعه اختصاصی همراه با سایر مطالعات در سازمان شرکت کنند.

به گفته وی ، زاکانی ، قاضی زاده و همتی تاکنون در این مطالعات حضور داشته اند و سایر فارغ التحصیلان نیز به زودی در مطالعات اختصاصی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا