فرهنگ و هنر

حسرتی که در استودیو هشت به جا می ماند!

احمد گنجی ، پیشگام برنامه های رادیویی ، در بخش هنرمند به خاک سپرده شد ، مردی که بسیار شناخته شده بود و به گفته همکارانش ، رادیو به سختی باور کرد و زندگی اش را نادیده گرفت و صدای توخالی جهان را نادیده گرفت.


به گزارش یومیر ، با اشاره به روابط عمومی برنامه ، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده یاد احمد گنجی بازیگر پیشکسوت و سخنران اداره کل نمایش هنرهای نمایشی و نمایش رادیویی صبح امروز چهارم آوریل در محل مجموعه هنرمندان بهشت ​​زهرا.

در مراسم امروز که مطابق با قوانین بهداشتی و با حضور خانواده و تعداد زیادی از مدیران صدا برگزار شد ، هنرمندانی همچون حمید منوچهری ، بیوک میرزایی ، رامین پورعیمان ، فریدون محرابی ، آشا محرابی ، قربان نجفی ، علی حضور داشتند. . ، همکاران و دوستان هنرمند درگذشته. زرینی ، محسن بهرامی ، پریسا مقتدا ، حمیدیزدانی ابیانه ، علی تاجمیر ، عبدالعلی کمالی ، حسین فلاح ، مهرداد مهماندوست ، احمد لشینی ، سینا نیکوکار ، حیدر صفدری ، عباس توفیقی ، محمد آقا محمد ، محمد ، محمد ، محمد ماندانا اصلانی ، شهرام گیلاباد معصومه عزیز محمدی ، سمیرا شکوهی ، ژاله محمد علی ، مجید حمزه ، سعیده فرضی ، نازنین حسن پور ، شیما جان قربان ، کامیار مح و تعدادی دیگر از هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

آنچه در زیر خواهید خواند بیانگر احساسات تعدادی از هنرمندان است که طی سالهای گذشته در برنامه رادیویی با احمد گنجی همکاری داشته اند:

مجید حمزه ، یکی از ساکنان ایستگاه رادیویی ، گفت: “امروز ما آمده ایم تا احمد را برداریم ، این اصلاً معتبر نیست. از نظر من احمد همان احمدی است که سالها پیش ، در سالهای 1963 و 1964 ، در رادیو با او ملاقات کردیم ، و ما یک دوره را با هم پشت سر گذاشتیم. “ما زندگی ، مفهوم هایی که داشتیم ، آنچه با هم داشتیم ، خوب و بد ، احمد همان احمد بود در تمام این سال ها ، او یک فرد پاک ، دوست داشتنی و مهربان بود ؛ ویژگیهای خوب او در آن سالها چیزی را تغییر نداد ، همان جوانی که تا امروز در کنار جوانان ما بود و آنچه اتفاق افتاد همه ما را شوکه کرد. ما نباید مردی مثل او را خیلی زود از دست می دادیم ، افسوس!

* آیا در این دنیا می توانست اینقدر خوب و تمیز باشد؟

آشا محرابی ، یکی دیگر از هنرمندان رادیو ، گفت: “من همیشه از دقت احمد گنجی در آن زمان متعجب بودم ، اما او می توانست در این دنیا بسیار مهربان و پاک باشد ، افسوس ، فکر نمی کنم او از بین رفته باشد. “

قربان نجفی در مورد این هنرمند فقید گفت: احمد گنجی درست مثل زندگی اش که به سر و صدای توخالی دنیا اهمیت نمی داد ، باورنکردنی و ثابت قدم برمی داشت.

* عذرخواهی در استودیو هشت باقی مانده است

فریدون مهرابی درباره این هنرمند گفت: احمد گنجی مردی بود که همیشه معتقد بود ، باید بگویم که حتی متأسفانه و غم و اندوه ناراحتی ما را برطرف نمی کند ، در گوشه ای از جهان ، او با حجم ایستاد ، زمان با مهربانی با او گذشت ، و اکنون باید هزار بار عذرخواهی او را در استودیوی هشت برنامه رادیویی تکرار کنیم.

* نمایش رادیویی صدا سالار

حمید یزدانی ابیانه ، از دیگر همکاران رادیویی گنجی گفت: احمد گنجی سالار ، صدای رادیو نمایش ، قلبی مهربان و کلامی بی نظیر داشت ، او غیرقابل برگشت است ، به یاد داشته باشید

سینا نیکوکار با بیان اینکه متأسفانه شبکه رادیویی در این برنامه آسیب دید و بسیار ضربه دید ، گفت: احمد گنجی ، دوست عزیز ، همکار و دوست همیشگی خود را از دست دادیم ، اگر خدا بخواهد خدا رحمت کند.

شیما جان قربان ، یکی دیگر از اهالی رادیو نیز در اظهارات خود در مورد درگذشت این هنرمند اظهار داشت: حدود یازده سال افتخار داشتم که در کنار او باشم ، خوشحال شدم که با او کار کردم ، با او یاد گرفتم و این افتخار بزرگی بود به من که آقای گنجی ، علاوه بر اینکه فردی شریف بود ، او یک هنرمند بزرگ و بسیار حرفه ای و سرد بود ، کسی نبود که از او بد بگوید ، همه او را دوست داشتند ، آقای گنجی برای همه ما یک منبع و منبع بود و من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم که این مرد بزرگ خیلی زود بود. ما از دست دادیم ، امیدوارم روح آنها در آرامش باشد ، نام و خاطرات آنها همیشه در قلب ما جاودانه است.

عکس های پیوست شده توسط خبر توسط امیر شعیب

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا