ورزشی

سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت‌زده نکرد/ گل نساجی آفساید بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فجر سپاسی تیم فوتبال برگشت این فصل و پس از سالها دوری از لیگ برتر را با نساجی با گلزنی در هفته اول مسابقات دیروز از دست داد.

علی اصغر کلانتری ، سرمربی تیم فجر سپاسی در باره این بازی به خبرنگار آنلاین گفت: اگرچه در این بازی شکست خوردیم اما عملکردمان خوب است و امیدوار کننده بود. البته باید بگویم که گل نساجی هم آفساید بود.

وی ادامه داد: این اولین مسابقه امسال ما در لیگ برتر بود. بسیاری از بازیکنان اولین تجربه خود را در لیگ برتر تجربه کردند و در 15-20 دقیقه اول تحت تأثیر قرار گرفتند ، اما گام به گام خود را پیدا کردند.

سرمربی تیم فجر تاکید کرد: می توانستیم با یک امتیاز به شیراز برگردیم اما همانطور که گفتم گل نساجی آفساید بود. با کمک داور بر ندار ما از آفساید ناراحت نیستیم زیرا او را می شناسیم و می دانیم که او اشتباه کرده است.

کلانتری در مورد تفاوت لیگ برتر در این مدت با آخرین مسابقه ای که فجر سپاسی در این مسابقات حضور داشت ، اظهار کرد: پیشرفت فنی نسبت به 10 سال قبل از وجود داشته است ، اما من فکر می کنم این پیشرفت 20 درصد بوده است. انتظار من این بود که لیگ برتر از نظر امکانات و بحث فنی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد ، که نشد.

وی تاکید کرد: پیشرفت فوتبال ایران کند است و من شخصاً از تفاوت این دوره از مسابقات با سال گذشته ای که در لیگ برتر بودیم تعجب نکردم. تیم ما باید آکادمی ها و ورزشگاه های خود را داشته باشد. این کار باید 5 یا 10 سال پیش انجام می شد ، اما امروز می بینیم که زمین های شیراز ، قائمشهر یا کرمان تازه در حال مرمت است.

سرمربی فجر در پایان در باره وضعیت مهاجم پرسپولیس آریا برزگر که به طور موقت در فجر حضور داشت ، گفت: هنوز تکلیف برزگر مشخص نیست. ما از باشگاه پرسپولیس درخواست کردیم که او را به تیم فجر بازگرداند. با این بازیکن هم صحبت کردیم. همه چیز در دست کشاورز است و درهای باشگاه به روی او باز است.

دکمه بازگشت به بالا