اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید در حوزه های انتخابیه مانند اسدآباد که شهرستانی دور افتاده است و مردم آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، آشکارا مشکلاتی وجود دارد و هنوز به حد قابل اعتمادی نرسیده ایم. نقطه اعتماد ناراحتی مردم را حل کنید

سرمدی وله کیومر در گفت وگو با یومیر، درباره کمبودهای حوزه انتخابیه خود به دلیل حضور نمایندگان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: به طور کلی برخی از مشکلات برای مردم سراسر کشور مانند بیکاری و اشتغال جوانان وجود دارد. یا مشکلات معیشتی و سطح درآمد البته این مشکلات در حوزه هایی مانند اسدآباد که جزو دورافتاده ترین شهرهاست و مردم آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند وجود دارد و با تلاش دولت و مجلس این مشکلات وجود دارد. هنوز به یک راه حل قابل اعتماد برای پریشانی مردم دست نیافته است.

وی افزود: شایان ذکر است که امسال دولت به دو صورت فراوانی و در دسترس بودن به کنترل کالاهای اساسی پول تزریق کرد و همچنین در زمینه کنترل قیمت مردم با قیمت سرسام آور کالاهای اساسی مواجه نشدند. کاری که جای تقدیر دارد و کار مشترکی است که دستگاه های حاکم بر آن تاکید کرده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه مشکل بیماری عروق بیماری کرونا قلب کاهش یافته است، بحث بازار، فعالیت و نشاط جمعیت و بحث سفرهای عید و رفت و آمد با دو سال گذشته بسیار متفاوت است.” از نظر روحی و روانی حس دو سال گذشته را نداشتند.

سرمدی واله افزود: به دلیل مشکلاتی که حل آنها نیازمند توجه بیشتر است، البته حوزه هایی وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص سفرهای استانی و دستاوردهای رئیس جمهور گفت: یکی از گلایه های ما از رئیس جمهور و تیم دولت این است که تاکنون به استان همدان و شهرستان اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم در فصل بهار شاهد این سفر باشیم. نتایج مثبت آن برای مردم استان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا