فرهنگ و هنر

سرلشکر جعفری: پیشرفت در عرصه‌های مختلف نتیجه اعتماد به جوانان است

فرمانده پایگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) گفت: پیشرفت های کشور در زمینه موشکی و فناوری های دفاعی که چشم جهانیان را خیره کرده و همچنین پیشرفت در زمینه های دیگر علم و فناوری ، نتیجه اعتماد جوانان است.

به گزارش یومیر ، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش ملی رهبران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سالن خلیج فارس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد ، به خبرنگاران گفت: بر ظرفیتهای داخلی و استفاده از سرمایه انسانی و جوانان غیور ، انقلابی ، ایثارگر و مبتکر تأکید کرده است.

فرمانده کل دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی و پهپادی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت های کشور در زمینه موشکی و فناوری های دفاعی که چشم جهان را خیره کرده و همچنین پیشرفت در زمینه های دیگر علم و فناوری اعتماد جوانان “.

جعفری با تأکید بر لزوم استفاده رهبران حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی کشور از تفکر دفاع مقدس گفت: امروز اگر تفکر جهادی و انقلابی برگرفته از اسلام ناب که اساس رهبری دفاع مقدس بود در کشور گسترش یابد ، مشکلات کشور تبدیل می شود کمبود حل شده است.

فرمانده پایگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) افزود: در آغاز جنگ ، بنی صدر اعتقادی به مردم و استفاده از ظرفیت داخلی نداشت. اما پس از برکناری و فرار وی با قدرت نیروهای انقلابی ، پس از هشت ماه توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.
سرلشکر جعفری گفت: امروز حل مشکلات اقتصادی کشور با توجه به ظرفیت موجود بسیار آسانتر از جنگ معرفی شده است. اگر مسئولان تفکر جهادی و جوانان انقلابی را به کار بیندازند ، طعم شیرین رهبری جهادی و انقلابی و استفاده از ظرفیت های داخلی را می چشیم و بر بسیاری از مشکلات خود غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا