حوادث

سرقت خشن از خانه پیرزن در پوشش مامور آب

رئیس پلیس پیشگیری عمده تهران از دستگیری اعضای باند که به بهانه یک مأمور آب به خانواده ای دستبرد زده بودند ، خبر داد.

سرهنگ جلیل هدیه در گفتگو با یومیر ، وی گفت: “مدتی پیش ، یک مورد سرقت از یک منزل به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد که پس از آن تیمی از افسران پلیس خلیج فارس در محل حاضر شدند و تحقیقات را در دستور کار خود قرار دادند.”

وی با اشاره به نتایج تحقیقات مأموران در محل ، اظهار داشت: بررسی ها نشان داد فردی به عنوان افسر آب به خانه ای مراجعه می کند اما به محض ورود به خانه ، همدست وی نیز وارد خانه شده و به Binding of حمله می کند. دست و پاهای پیرزن ، صاحبخانه و فرزندانش ، حدود یک پوند طلا و چندین میلیون تومان پول نقد از خانه او به سرقت رفته و متواری شده اند.

وقف با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار بود ، افزود: افسران پلیس خلیج فارس با استفاده از شواهد و روش های پلیس سرنخی از عاملان این سرقت ها پیدا کردند و موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدند.

رئیس پلیس پیشگیری عمده تهران با اشاره به اخذ مجوز از مقام قانونی برای دستگیری این افراد ، ادامه داد: ماموران با مشارکت در مخفیگاه این افراد ، طی عملیاتی جداگانه چهار نفر از اعضای این باند را دستگیر و انتقال دادند به مقر پلیس

وی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده اظهار داشت: این افراد اعتراف كردند كه حدود یک ماه پیش قصد سرقت را داشتند كه از وجود طلا و پول نقد در خانه پیرزن اطلاع داشتند و سعی داشتند آن را به روشی مناسب انجام دهند. به موقع.” این افراد با معرفی خود به عنوان افسر آب وارد خانه شده و سپس تهدید به سرقت از حاضران در خانه و بستن دست و پایشان شده و متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری عمده تهران با بیان اینکه برای هر چهار متهم پرونده جداگانه ای تشکیل شده است ، اظهار داشت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف سایر جرایم احتمالی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اوقاف تأکید کرد: شهروندان باید هنگام باز کردن درهای خود به روی افرادی که خود را آب ، گاز ، برق و غیره معرفی می کنند ، مراقب باشند. نمایندگان ، و گفت: لازم است درب این افراد برای داشتن کارت شناسایی معتبر و هولوگرام باز شود. با رفتن به درب پشتی اجازه دهید آنها در را ببینند و باز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا