اقتصادی

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان/ سهم گلستان ۱۲۰۰ واحد

یومیر/ گلستان رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد و بسیج سازندگی تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در روستاها می سازد.

مرتضی بختیاری امشب در مراسم بهره برداری از 150 واحد مسکونی روستایی مددجویان کمیته امداد گلستان اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی با فرماندهی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در چندین نوبت گزارش این قرارگاه به خوبی انجام شد. به سرپرست تقدیم شد.رهبر معظم له مورد تشویق قرار گرفتند.

وی افزود: با اصرار مقام معظم رهبری در زمینه همدلی، همدلی و کمک های مومنانه شاهد استقبال و حضور پررنگ مردم در ابعاد مختلف بودیم که باعث سربلندی ما در دنیا شد و بیش از 53 هزار پایگاه بسیج از این طرح حمایت کردند.

رئیس کمیته اورژانس کشور تصریح کرد: در ابتدای شیوع ویروس مخوف کرونا در فروشگاه هایی با بیش از 50 درصد قیمت بازار به دنبال ماسک بودیم و در عین حال ماسک را یکجا خریداری می کردیم. از بین کشورها، محموله ما به دستور آمریکایی ها به فرودگاه ارسال شد، متوقف شد، اما امروز با تلاش جمعی و مشارکت مردم، ماسک صادر می کنیم.

بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی در بحث مسکن مستضعفان به صندوق مسکن کمک کرد و یکی از تفاهم نامه ها ایجاد 40 هزار واحد مسکونی در این روستا است، تصریح کرد: کمیته امداد و بسیج سازندگی باید بیش از 40 هزار واحد بسازند. تا پایان سال 1402. ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و سپس ساخت 40 هزار واحد مسکونی دیگر به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با همت بنیاد مصطفان 10 هزار واحد مسکونی دیگر در روستاها ساخته می شود و تعداد این واحدها به بیش از 50 هزار واحد می رسد، یادآور شد: نهادهای حمایتی و دولت سیزدهم و شورای اسلامی شهر. در این زمینه ها قابل تقدیر هستند و حتی مجلس یازدهم نیز اعتباری برای حمایت از محرومان و ساخت مسکن در نظر گرفته است.

رئیس کمیته فوریت های کشور قانون رونق مسکن را یک قانون جامع دانست و تاکید کرد: در این طرح قرار است چهار میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال ساخته شود و با این اتفاقات امیدواریم این مهم محقق شود، استان گلستان است. یکی از استان های پیشرو در این بخش است و سهم این استان در ساخت 40 هزار واحد مسکونی 900 واحد مسکونی بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا