ورزشی

زنیت در دوراهی فروش یا تمدید قرارداد سردار آزمون

طرف فوتبال روسیه در گزارشی وضعیت آینده سردار آزمون را مرور کرد. ستاره ایرانی در شرف کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه است و احتمالاً بهترین گلزن این رقابت ها خواهد بود. در چنین شرایطی چه انگیزه دیگری برای مهاجم ایرانی در لیگ برتر روسیه باقی مانده است؟ آزمون که 18 سال در لیگ برتر روسیه بازی کرده است ، در 240 مسابقه 95 گل به ثمر رسانده است. 49 گل آزمون در 84 مسابقه برای زنیت سن به ثمر رسید. پترزبورگ 0.58 گل در هر مسابقه آمار خوبی برای آزمون است و او را در سطح بالاتر از لیگ برتر روسیه نشان می دهد.

براساس این گزارش؛ سردار آزمون با چندین پیشنهاد از تیم های اروپایی در یک دوراهی قرار دارد و تابستان امسال بهترین زمان برای انتقال او است. قرارداد آزمون با زنیت تا سال 2022 اعتبار دارد و این یک فرصت جالب برای خرید تیم های اروپایی با قیمت مناسب است. والنسیا ، رم ، ناپولی ، آتالانتا و آرسنال تیم هایی هستند که برای جذب سردار آزمون ابراز علاقه کرده اند. او و جوبا طی چند سال گذشته در موفقیت زنیت نقش داشته اند. ژیوبا در تابستان 33 ساله می شود و برای بهبود شرایط خود در لیگ قهرمانان به زمان زیادی نیاز دارد و اگر آزمون از هم جدا شود ، مشکل خط حمله زنیت اجتناب ناپذیر است.

جدا شدن هادی آزمایش می تواند برای زنیت مفید و حتی خطرناک باشد. فروش حداقل 20 میلیون یورو به مهاجم موفقیت بزرگی است اما خرید زن با همان پول برای زنیت در اروپا غیرممکن است. شاید بهترین کار در چنین شرایطی ترغیب زنیت سردار آزمون برای ماندن و عقد قرارداد جدید است.

258 251

دکمه بازگشت به بالا