اقتصادی

در نشست وزیر کار با مدیران شرکتهای پتروشیمی این وزارتخانه چه گذشت؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره وری را رویکرد اصلی وزارت رفاه در مدیریت بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه برشمرد و گفت: وظیفه اصلی مدیران بنگاه های اقتصادی در وزارت رفاه این است که دفاع از حقوق و اموال ملت

به گزارش یومیر، سید صولت مرتضوی در دیدار با مدیران عامل شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروز در جغرافیای جمهوری اسلامی اجر و پاداشی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی ایجاد و توسعه اشتغال در کشور را یکی از راهکارهای بهبود معیشت مردم دانست و افزود: خدمت به مردم باید تاثیر خود را در زندگی مردم داشته باشد.

مرتضوی بر توسعه شفافیت و مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: باید میز رهبری را در خدمت مردم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات دولت از بنگاه های اقتصادی از وزارتخانه های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه را دارایی مردم دانست و بر رفع موانع تولید با رایزنی و تعامل با دستگاه های اجرایی کشور تاکید کرد.

احمد خانی نوذری – معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه از سهم شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت رفاه 17 درصد از فروش داخلی محصولات پتروشیمی در کشور خبر داد و گفت: سهام پتروشیمی تاپیکو. شرکت‌های Wafund، Vepetro و Atiye Saba از بازیگران کلیدی صنعت پتروشیمی هستند. کشور است

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های تابعه هلدینگ‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سال 1400 حدود 500 میلیون دلار صادرات داشته‌اند که نسبت به سال 1398 بیش از 60 درصد رشد داشته‌اند.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مدیران عامل پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در این جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداخته و خواستار پیگیری ویژه وزیر شدند. با توجه تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا