اقتصادی

جزییات واگذاری هفت تپه به صنایع نیشکر

با اعلام معاون وزیر اقتصاد در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، وضعیت شرکت هفت تپه اعطا و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

به گزارش یومیر ، احمد خانی نوذری ، معاون وزیر اقتصاد در وزارت کار گفت: در پی پیشنهادات هیات دولت برای سازماندهی و تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه و لزوم ایفای نقش کلیدی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی وزیر تعاون ، بازار کار و رفاه اجتماعی ، معاون امور اقتصادی را موظف کرد این موضوع را پیگیری کند.

وی با اشاره به ارزیابی کامل و بازدید میدانی تیم مالی وزارتخانه از وضعیت و شرایط شرکت هفت تپه گفت: بررسی ها و ارزیابی های مفصل ما از شرایط پیچیده و سخت این مجموعه در نهایت ما را به این نتیجه رساند که این بنابراین شرکت باید در جلسه دیشب با معاون اول رئیس جمهور و وزارتخانه مربوطه و ارائه گزارش مفصل ، از انتقال هفت تپه دفاع کند.

معاون وزیر تعویق حقوق کارکنان شرکت هفت تپه ، عدم پرداخت حق بیمه و خاتمه بیمه تامین اجتماعی و درمانی از ابتدای آنلاین را از جمله مشکلات کشت و صنعت هفت تپه عنوان کرد و اظهار داشت: ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی ، سعی کردند حق بیمه کارگران را بدون پرداخت هیچ مبلغی به مدت دو ماه تمدید کنند و تا پایان آبان ، بیمه درمانی این افراد معتبر است.

خانی نوذری نقش این وزارتخانه را در روند واگذاری و حل مشکلات هفت تپه م effectiveثر خواند و گفت: «قبل از اتمام عملیات در کابینه ، وزارت سهم عمده ای در حل خدمات پزشکی و رفع مشکلات آن داشت. “

به گفته وی ، با پیگیری های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بازدیدهای میدانی و ارائه گزارش نمایندگی این وزارتخانه به هیئت دولت در خصوص انتقال هفت تپه ، وضعیت این شرکت اعطا و واگذار شد. به شرکت توسعه صنعت نیشکر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا