عمومی

حکایت قلب آموزش و پرورش

کمی برگردیم

در تاریخ 17 مارس 2017 ، گزارش شد که محی الدین بهرام محمدیان از سمت رئیس رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی استعفا داده است.

او یک دهه رئیس این سازمان بود و سرانجام بازنشسته شد: “در ماه های اخیر حس عجیبی از ادامه مسئولیت های سازمان تحقیقاتی داشته ام و احساس کردم که برادر عزیزم آقای بطحی وزیر محترم آموزش و پرورش ، “این چیزی است که دوستی بین این دو از آن جلوگیری می کند.”

پیش از او مهدی نوید_عدام به مدت سه سال رهبر این سازمان بود.

بعد از آقای محمدیان حیدر تورانی رهبر این سازمان شد و کار خود را از ابتدای سال 1397 آغاز کرد و تا پایان ژانویه همان سال رهبر سازمان بود. نیاز به سرپرستی کم و بیش همان بود. دوره ده ماهه وی به پایان رسید.

با شروع ماه فوریه سال 2016 ، آقای زولام مدیر و مدیر سازمان پژوهش؛ تا چهارشنبه سوم ماه مه 2010 ، پس از 15 ماه رهبری ، وی بازنشستگی خود را اعلام کرد و در آخرین جلسه کاری خود گفت: “قانونگذاری و حاکمیت قانون چیزی است که باید بطور عملی فرزندان کشورهای آینده را آموزش دهیم.” وی با این عبارت ، هرگونه استفاده از روابط و دور زدن قانون برای ادامه ریاست سازمان را رد کرد. اما وی در شرایط کم و بیش مبهم گفت: “من سازمان را ترک نخواهم کرد زیرا آموزش نگرانی من است.”

در این مقاله ، ساختمان نداریم که از آقای انتقاد کنیم سوابق زولام را ضبط کرده و تجدید نظر در نامه رهبران را به مفسران واگذار کنید با این حال خواجه شیراز در یک دیدگاه آسیب شناختی گفت: “اجازه دهید افراد تجارت از معامله مطلع شوند.”

آقای. زولام به عنوان رهبران و سرپرستان آمد و پیش ما رفت و به سوابق وی پیش از ما نگاه کرد.

در اینجا چند واقعیت اساسی در مورد پد پیستون و نحوه استفاده از آن آورده شده است.

آیا بازنشستگی یک اتفاق قابل پیش بینی نیست؟ یا آیا این تعداد بلایای طبیعی است که ناگهان بر روی شخص قرار می گیرد؟

بازنشستگی یکی از پیش بینی ترین وقایع زندگی یک مرد شاغل است که می تواند حدود سی سال با استقبال و برنامه ریزی روبرو شود.

البته ذوال باید می دانست که در این تاریخ بازنشسته می شوند و باید کار را به شخص دیگری واگذار کنند.

سؤال این است: آیا پذیرش رهبری یک سازمان تحقیقاتی برای بیش از یک سال تصمیم اساسی بوده است؟

در ماه مه 2009 ، آقای زولام با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب ، افتخار کرد و گفت: “در آموزش و پرورش ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قلب آموزش است. افتخار ، ارزش و حفظ این قلب.” خورشید مدال بر سینه سازمان محسوب می شود.

سؤال این است: اگر یک پزشک بداند که جراحی قلب 5 ساعت و به طرز مضحک است ، می داند که نمی تواند بیش از 45 دقیقه در اتاق عمل باشد. و با دانستن این دو مورد ، در اتاق عمل لباس بگیرید و سینه بیمار را باز کنید. چه باید کرد؟

آقای. زولم در ماه مه 2009 گفت كه یک فعال انقلابی باید متفکر و بینش باشد. در همان روزها ، آنها هشت پروژه بزرگ را در سازمان تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی رونمایی كردند. حال آنها باید بدانند که زمان مورد نیاز برای پروژه های بزرگ بیشتر از زمان حضور آنها است و احتمالاً با القای بیشتر تغییرات رهبری در کشور ، نفر بعدی راه خود را ادامه نمی دهد؛ با این حال ، وی امروز در یک سخنرانی وداع گفت: “انشاءالله آقای ملکی در این مسیر ادامه خواهد داد.”

آقای را نمی شناختم زولام؟ تایید کنید. آیا مافوق نباید مراقب بود؟

شما قلب آموزش را به پزشک دادید که گواهی فعالیت وی منقضی شده است.

قلبم را به کسی جز تو ندادم

شما غم و اندوه به دنیای من اضافه کردید و رفتید

* منتشر شده در کانال تلگرام نویسنده با عنوان “معلم: معلم مادام العمر”. 17 مه 2016

دکمه بازگشت به بالا