اجتماعی

ضرورت آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی احتمالی مدارس

یومیر / تهران فرماندار پیشوا گفت: با توجه به واکسیناسیون و احتمال بازگشایی مدارس در ماه های آینده ، باید شرایط و آمادگی لازم در آموزش و پرورش و مدارس وجود داشته باشد تا در صورت چنین تصمیمی از سوی مقامات بالاتر وقفه ایجاد شود. در آموزش و پرورش در شهر پیشوا. “نباشید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت وگو با یومیر ، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با روحیه مردمی الگوهای رهبری در جمهوری اسلامی شدند و هر رهبر باید عملکرد خود را با روش و شیوه این شخصیت های ماندگار مقایسه می کرد و دستیابی به حرکت آنها

وی ادامه داد: آموزش و پرورش مجموعه عظیمی است که رسالت بزرگی دارد و همه افراد جامعه به نحوی با سیستم آموزشی در ارتباط هستند.

نماینده عالی دولت شهرستان پیشوا تصریح کرد: نیروی انسانی شرط اصلی نظام آموزش و پرورش برای ارائه خدمات است و علاوه بر آن باید منابع مالی و پشتیبانی لازم نیز انجام شود.

عباسی تصریح کرد: ما وظیفه خود می دانیم که نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم؛ ما ادعا نمی کنیم که تمام الزامات خانواده آموزشی را برآورده کرده ایم ، اما تلاش و چشم انداز ما این بوده است که فرزندان شایسته تر و رهبران واجد شرایط و م effectiveثرتری برای سیستم آینده تربیت کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: رایزنی های لازم برای احداث مدرسه در کلاس پانزدهم در پیشوا انجام شده و اقدامات لازم برای بازنگری در این پروژه در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به واکسیناسیون و احتمال بازگشایی مدارس در ماه های آینده ، باید شرایط و آمادگی لازم در آموزش و پرورش و مدارس وجود داشته باشد تا در صورت چنین تصمیمی از سوی مسئولان ، اختلالی در آموزش و پرورش ایجاد شود. از شهر. “ایجاد نکنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا