ورزشی

حمله عجیب ستاره سابق فرانسوی به مسی

گرایزمن از چه کسی وحشت دارد؟ مسی 1.5 متر اوتیسم؟

آفتاب نیوز:

بارسلونا روزهای پرتنش و بحرانی را پشت سر می گذارد. بعد از سه تساوی در چهار بازی و باخت شش امتیاز ، این تیم بیشتر از خطر از دست رفتن عنوان لالیگا آگاهی دارد و در صورت پیروزی رئال در بازی امشب مقابل ختافه ، فاصله با گلکسی چهار امتیاز خواهد بود.

در چنین شرایطی ، ورود گریسمان به میدان در دقیقه 90 مسابقه بین بارسا و اتلتیکو نیز بسیار جالب بود و رسانه ها آن را تحقیر ستاره فرانسوی عنوان کردند. استین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ، عذرخواهی نکرده از گریسمان که با واکنش تند پدر این بازیکن مواجه شد ، عذرخواهی می کند.

حمله عجیب ستاره فرانسوی سابق به مسی

برخی معتقدند این یک تاکتیک برای عصبانیت گریزمان برای فروش وی در پنجره نقل و انتقالات است. ستاره ای که با 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا پیوسته اما مطابق انتظارات نیست. همچنین مدتهاست که شایعه می شود که لیونل مسی می خواهد پولی که برای گریمسمان خرج شده است برای بازگشت نیمار هزینه شود و او هیچ رابطه دوستانه ای با ستاره فرانسوی ندارد و حتی او را به این میدان منتقل نمی کند.

در مصاحبه با رادیو مونت کارلو ، بازیکن کریستوف دوگاری ، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه ، که همچنین سابقه یک سال بازی برای بارسا را ​​دارد ، از گریزمن انتقاد کرد و مسی را بدون سخنان عجیب خود ترک نکرد.

“گرایزمن از چه کسی در بارسا وحشت دارد؟” او درخواست کرد. از یک فوتبالیست 1.5 متری نیمه اوتیستیک؟ تمام کاری که او باید انجام دهد شجاعت بیشتری در کمد دارد. یک سال است که گفته می شود مسی با گرایزمن مشکل دارد. من فکر می کنم او باید این مشکل را رو در رو برطرف کند. درست است که مسی در این زمینه می تواند بیشتر به Griezmann منتقل کند ، اما صادقانه بودن این باعث تعجب من نمی شود. گریزمن توپ های زیادی را از دست می دهد و در زمین اشتباه بازی می کند. “او باید با مسی صحبت کند و این مشکل به هیچ وجه حل نمی شود.”

داگاری همچنین به کایک استین حمله کرد و گفت: “استین مرد خوبی است ، اما او مربی سطح بارسلونا نیست. او مربی بسیار خوبی است. استین نمی داند چگونه آن را جایگزین کند. مقابل اتلتیکو در دقیقه 85 او سرخیو بوسکتس را بیرون کشید تا انسو فاتی را وارد زمین کند. گریسمان نیز در دقیقه 90 به گل رسید. من فکر نمی کنم که وی قصد تحقیر گریزمن را داشته باشد ، اما مشکل این است که او نمی داند چگونه تغییر کند و چگونه برای تیمش بازی کند. من مطمئن هستم که او مشکلی برای گریزمن ندارد. “بارسا برای استین خیلی بزرگ است ، به همین دلیل او تمرکز خود را از دست داد.”

دکمه بازگشت به بالا