عمومی

حاکمان بخوانند و نخوابند؛ شیوعِ بهت‌زدگی

ظاهراً آنها احتمال وقوع آن را پیش بینی نکرده اند: بی ثباتی ناشناخته ، مخالفت ناخودآگاه ، تغییر منطقه ای و جهانی فراتر از فکر ، تسریع در زمین ، دین و مسافرت سیاسی ، مخالفت خصمانه این لغو اصول و مبانی در بسیاری از زمینه ها و موضوعات است. این همان چیزی است که جامعه را چنان مضطرب و ناامید می کند که امروز با آن روبرو هستیم. که نشانه “دردسر بیشتر” است؛ ندانستن امروز و پیش بینی نکردن فردا و جنبه یک طرفه بودن در دیدن تغییر و وقایع پیرامون آن ، تاریک شدن رنگ سفید و عدم مشاهده آن.

در حقیقت ، موضوعات اجتماعی و انسانی اصول آماری خالص ندارند و شرایط ، مشکلات و راه حلها همیشه باقی نمی ماند. جامعه بشری زنده و سالم است و هر بار که مشکل جدید مسائل جدیدی را ایجاد می کند نیاز به راه حل دیگری دارد و دیروز کلید این نیست که امروز باز شود و مطمئناً صبح جایزه بعضی اوقات باید ایده های دیروز را ذخیره کنید و به ایده های جدید فکر کنید. شرط لازم برای درک شرایط این است که بدانیم چه اتفاقی می افتد ، چه رسد به بخشی که ظاهر می شود ، در حالی که گروه دیگر در طبقات پایین افراد یا در درون آنها زندگی و زندگی می کنند. . تجاوز فقط به وقایع اجتماعی و تغییر در سیاست ، فرهنگ ، اقتصاد و حتی دیپلماسی و روابط بین الملل متمرکز نشده است و ما نمی توانیم به آنچه امروز و فردا رخ داده است پاسخ دهیم راه حل های گذشته سلولهای دگرگونی برای درک پتانسیل کامل آن باید از نزدیک مورد نظارت ، پایش و درک قرار گیرند.

تجربه انسانی هیچ پایه ای در بدن ندارد. مقایسه همه چیزهایی که می توان با هر چیز دیگری مقایسه کرد غیرممکن است و یک راه حل مشترک برای هر دو قابل طرح است. نظم تنها واقعه و یکنواختی نیست که انتظار داریم. بعضی اوقات موارد غیر منتظره اتفاق می افتد. اگر در صورت اتفاقی که اتفاق می افتد از نقطه A نیرو می گیریم ، آن شیء نمی تواند طبق انگیزه ما عمل کند و راه دیگر را طی کند ، زیرا این امر بستگی دارد قلب گروهی از عوامل و شرایطی است که در سطح A به استرس پاسخ می دهد و پاسخی نیست. امیدواریم و بتوانیم به ما برگردیم.

با وجود مسائل و تجربیات علوم انسانی موجودات زنده ، آنها فاقد اخلاق اساسی هستند و نمی توانند یک سند دائمی برای آنها بنویسند و دستورالعمل های لازم را انجام دهند. زیرا هر از چند گاهی این نگرش ها تغییر کرده است و ما با چیزهای جدیدی روبرو می شویم که قبلاً از آن به عنوان “جیم” استفاده می کردیم تا دیروز ، اما جیم دیروز نیست ، جیم امروز و فردا نیست. تحقیقات جدید ، اصول و انتظارات ، نیازها و راه حلهای طبیعت را تغییر داده است.

اگر سیاستمداران ، مقامات دولتی ، کارمندان دولت و فعالان نمی خواهند هر روز تعجب کنند و به دنبال راه حل های خوب باشند ، دیگران را محکوم نکنید ، انضباط را محکوم نکنید ، منع نکنید. گزارش تبلیغات یا عدم گفتن رسانه ها در غیر این صورت ، شخصیت را کنار نگذارید و با یک کلام ، جامعه بشری را درک کنید و در تعامل باشید و در مورد بهترین برنامه ها و مبارزات تصمیم گیری کنید ، بهتر است بقیه بندها را در مورد بی خوابی بخوانید.

* در روزنامه شهرآرا منتشر شد. 4 مه 2016

دکمه بازگشت به بالا