عمومی

جهان نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

دکتر گفت: “همه ما به مشارکت جمعی و مردمی نیاز داریم.” علیرضا زالی در جلسه گروه های داوطلب تحت کنترل Covid 19 و گفت که روز جهانی داوطلب (در مناطق مختلف اجتماعی) 35 سال پیش توسط سازمان بهداشت جهانی منصوب شد.

رئیس فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: ریشه کن کردن ویروس کرونا در عرصه های ملی ، فراملی و جهانی بدون مشارکت مردم غیرممکن است.

دکتر. علیرضا زالیبا اعلام کرد که در روز جهانی داوطلب باید تلاش کنیم تا از ظرفیت همه مردم برای مبارزه با این بیماری استفاده کنیم. وی گفت: ریشه کنی این بیماری بدون مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت مردم غیرممکن است و فقط با مشارکت مردم می توان بیماری را ریشه کن کرد. در همه کشورها منقرض شده است.

فرمانده قرارگاه کرونا در تهران گفت: نامگذاری این روز و قرار گرفتن در تقویم جهانی برای همه کشورها به معنای آگاهی بیشتر مردم از نقش ویژه داوطلب و داوطلبان است.

فرمانده ستاد مرکزی کرونا در تهران افزود: “یکی از تأثیرات همه گیری کرونا این بود که شاهد ایجاد دوباره احساسات انسانی بودیم.

دکتر. زالی گفت: مبارزه با بیماری های قلبی به عنوان یک مشکل جهانی بدون مشارکت مردمی و جهانی غیرممکن است. بیماری کرونا ویروس قلب بیماری جدی است که بعد بیولوژیکی آن بسیار گسترده تر از خود بیماری است.

وی گفت: گاهی اوقات ابعاد و پیامدهای غیر بیماری زای بیماری عروق کرونا ویروس قلب مانند افسردگی ، ناامیدی و بی حوصلگی از بعد بیولوژیکی فراتر می رود.

دکمه بازگشت به بالا