حوادث

جشنواره‌ای برای حمایت از آثار دانشجویی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: اولین جشنواره حمایت از آثار و محصولات دانشجویان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، پاییز امسال میزبان مقر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاخ ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش یومیردکتر. صفاری نیا در ادامه با اعلام این خبر گفت: اهداف این جشنواره بهره گیری از ایده های جدید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، پیوند علم و عمل و توسعه تحقیقات علمی کاربردی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. افزایش تعامل بین دانشگاه و دانشجویان از یک طرف و ستادها و واحدهای مرتبط از سوی دیگر ، فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در جامعه علمی و پژوهشی کشور ترویج می کند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: کلیه دانشجویان در کلیه رشته های تحصیلی و فارغ التحصیلان که آثارشان از اول آوریل 2016 تا 21 سپتامبر 2016 چاپ و یا دفاع شده اند می توانند تا 20 اکتبر 2016 فرم درخواست را تکمیل کرده و آن را به جشنواره ارسال کنند. آدرس ایمیل. @ epe.ir ارسال شد.

دکتر. صفاری نیا اظهار داشت: دانشجویانی که دارای پایان نامه ، کتاب ، مقاله ، گزارش و تجزیه و تحلیل در حال پیشرفت هستند می توانند طرح یا پیشنهاد اصلی خود را پس از تصویب شورای تحقیقاتی ستاد مرکزی (مرکز مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز) ارائه دهند تا از مواد (جوایز ارزشمند ) و مزایای معنوی ، از جمله تهیه منابع علمی ، مشاوره تخصصی ، انتشار آثار و کمک هزینه تولید برای تولید آثار.

این جشنواره با محوریت دلایل ، اثرات و پیامدهای قاچاق کالا ، رفتار مصرف کنندگان کالاهای خارجی و قاچاق کالاها ، روش ها و تکنیک های مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، فرصت ها و تهدیدات قاچاق کالا و ارز ، آینده تحقیق و قاچاق کالا کالاها و ارز ، زشتی و مصرف مواد منع مصرف شده. کالاها و ارزها ، آسیب شناسی قانون تجارت کالاها و ارزها ، خطرات زیست محیطی و قاچاق ، فناوریهای جدید و قاچاق کالا و ارز ، دیپلماسی ، اقتصاد سیاسی و قاچاق کالا و ارز.

به گزارش روابط عمومی عمومی دانشگاه پیام نور ، علاقه مندان می توانند با دبیرخانه جشنواره دانشجویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تماس بگیرند: 83832801-838832802-83832803.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا