ورزشی

توضیحات تاج درباره نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال

مهدی تاج در خصوص نامه فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس در خصوص عدم پرداخت دستمزد ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش یومیر، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه عمومی شورای فوتبال استان مازندران درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پرداخت حقوق ویلموتس گفت: نامه ای رسیده است که اگر اعتراضی به نتیجه این پرونده داریم باید اعلام کنیم. اعتراض خود را نوشتیم. اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بود که ما را از پرداخت پول باز می داشت. این موضوع از رای اعلام شده مشخص است. ما همچنان تحریم می کنیم و از فیفا می خواهیم تحریم را لغو کند و پول ما را بدهد تا بتوانیم روند کارمان را طی کنیم.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی در استان مازندران گفت: اتفاقات خوبی افتاد و ستاد این مجمع به پایان رسید. مجمع نیاز به توسعه داشت تا آقای خالردی کار را بهتر انجام دهد. سهم استان مازندران بی نظیر است و هم اکنون نزدیک به 60 بازیکن لیگ برتری از این استان هستند. سهم استان مازندران در تمامی رده های ملی بسیار خوب است. این استان برای ما مهم است و می خواهیم رونق این استان را در فوتبال افزایش دهیم.

رئیس اتحادیه فوتبال افزود: در گذشته تلاش زیادی شده و به نظرم باید ساختار و برنامه ریزی سخت افزاری در مجموعه صورت گیرد. استادیوم های مناسب یکی از مسائل سخت افزاری است که باید ارائه شود. موضوع دوم ساخت تیم فوتبالی است که امروز می آوریم و من 200 میلیون تومان به این امر کمک خواهم کرد. فدراسیون اولین شمع را روشن می کند. ما به دنبال کمک ساختاری به تیم های فوتبال هستیم. از آنجایی که دکتر در زمان دادکان زمین هایی گرفته شد و در اختیار استان ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: چند ساختمان تیم فوتبال نیز ساخته شده است. آقای. کفاشیان، صفایی فراهانی و عزیز محمدی در این راه به من کمک کردند و باید این راه را ادامه دهم. استان خوزستان و سایر استان ها در این زمینه مشکلات زیادی دارند. انشاالله از فردا کار ساخت تیم فوتبال در این استان را آغاز می کنند و قول داده اند تا دو سال دیگر آن را به پایان برسانند.

تاج در خصوص عملکرد تیم فوتبال استان مازندران گفت: ارزیابی مثبتی داشته ام. من معتقدم که اتفاق خوبی در حال رخ دادن است. البته در انتخاب دولت قبل هم نقش داشتم و این هشتمین مجمعی است که در استان برگزار می شود و شرکت کردم. دولت قبل هم کارهای خوبی انجام داد و الان واقعا امیدوارم اتفاقات خوبی برای استان بیفتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا