عمومی

فدراسیون فوتبال و مسئولان شستا توافق کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

انتقال مالکیت ساختمان اتحادیه فوتبال در ازای بدهی به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) موضوعی است که در برنامه سه ماهه لیگ امشب به آن پرداخته شده است.

صادق درودگر ، رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ، که میهمان این قسمت از برنامه چهار جانبه لیگ بود ، گفت: “مهمترین چیز این بود که در آن زمان و در این شرایط پولی برای پرداخت وجود نداشت. بهترین تصمیم انتخاب یک اتوبوس ارزان بود. “
وی در عین حال تصریح کرد: اما انتخاب مربیان تیم ملی اغلب در محدوده تصمیمات رئیس فدراسیون نیست و موارد مهم دیگری نیز وجود دارد.
رئیس سابق کمیته بازاریابی اتحادیه فوتبال افزود: افرادی که در آن زمان مشاوره می دادند نیز گفتند که اگر کسی اشتباه کند ، مربی بزرگ دیگری مانند مارک ویلموتس باید جای او را بگیرد.
وی ادامه داد: فکر می کنم کمیته فنی باید دقت بیشتری می کرد و به انتخاب مربی کمک می کرد.
درودگر با بیان اینکه نمی دانم کدام کارشناس آمده و ساختمان را قیمت گذاری کرده است ، گفت: ساختمان اتحادیه فوتبال در 2000 متر در خیابان سئول ساخته شده است که هر فوت مربع آن حداقل 70 تا 75 میلیون تومان ارزش دارد. متر مربع.
به گفته وی ، مسئولان شستا آن روز دوستانه رفتار کردند ، اما کاش همکاری ما با آنها ادامه داشته باشد و اگر منتظر می ماندند ، پول خود را می گرفتند.
رئیس سابق کمیته بازاریابی اتحادیه فوتبال افزود: گویی 16 یا 17 میلیارد تومان دیگر می گرفتند ، این بدهی تسویه می شود.
وی گفت: “البته سند قابل استرداد است. ما می توانیم به ماده 477 رجوع کنیم یا دادرسی را از سر بگیریم و سند را لغو کنیم.”
درودگر گفت که به نظر وی ، مسئولان شستا باید اکنون با اتحادیه فوتبال به توافق برسند و این برای تیم ملی که مدتی قبل در مقدماتی جام جهانی بازی خواهد کرد ، دلگرم کننده است. و موافقت کنید
به گفته وی ، متأسفانه فشارهای جانبی پارلمان ، سایر نهادها و رسانه ها باعث این وقایع شد.

دکمه بازگشت به بالا