استان ها

تمدید مهلت ارسال ایده‌های دارویی در یک رویداد

فراخوان برای جذب تیم در یکی از شتاب دهنده های محصولات دارویی با تکنولوژی بالا تا 6 آگوست تمدید شده است.

به گزارش یومیرتماس مشترک یکی از شتاب دهنده های محصولات دارویی با تکنولوژی بالا با برنامه چالش فناوری و نوآوری (InnoTEN) است ، رویدادی که اساتید ، استارتاپ های فناوری ، دانشجویان ، کارآفرینان صنعتی و پزشکان را گرد هم می آورد.

Innoten یکی از برنامه های دفتر مرکزی توسعه فناوری نانو با مسئولیت اجرای چالش های نوآوری است که از طریق کارگزاران خود نیازها و مسائل شرکت های صنعتی را شناسایی کرده و آنها را حل می کند ، فراخوان می دهد و مسابقه برگزار می کند.

در این زمینه ، شتاب دهنده ، با همکاری شبکه تبادل فناوری ستاد نانو ، یک رویداد تپنده با “تمرکز بر داروهای جدید و مکمل ها” بر روی ریزکره ها ، فناوری mRNA ، فرمولاسیون های مبتنی بر فناوری نانو و ترکیبات پلیمری و پروتئینی برگزار می کند.

هدف اصلی این رویداد ایجاد فرصت های رشد و موفقیت برای استارتاپ ها است و ایده ها یا پروژه هایی که از نظر فنی و مالی مناسب هستند را می توان با ایجاد بستری از اساتید ، فعالان سرشناس و زیرساخت های مهم مانند آزمایشگاه ها ، خطوط تولید ایجاد کرد. ، فضای اداری ، آموزش و…. به همراه تیم بازاریابی ، به تولید انبوه رسید و در نهایت به فروش رسید.

از کلیه علاقمندان از جمله شرکت های فناوری ، دانشجویان ، محققان دعوت شده است تا به موضوع مطرح شده در این فراخوان بپردازند و طبق دبیرخانه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتون) ، شرکت کنندگان تا 15 آگوست 1400 فرصت دارند تا اولین مفهوم خود را ارائه دهند. برای دبیرخانه چالش ارسال.

پس از پایان مهلت دریافت طرح ها و غربالگری اولیه ، طرح ها داوری می شوند و در نهایت طرح های منتخب به مرحله دوم می روند.

به گفته ستاد نانو ، برندگان مرحله اول این فرصت را خواهند داشت تا مدارک فنی و مالی آزمایشگاه را تکمیل کرده و نمونه های آزمایشگاهی طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش تهیه کنند. در این مرحله ، شرکت کنندگان گام به گام پیشرفت پروژه خود را گزارش می دهند و بر این اساس ، پشتیبانی شامل اعطای کمک های نقدی و آزمایشگاهی به تیم های منتخب به مبلغ 40 میلیون تومان ، تسهیلات وام ویژه تجاری سازی برای هر تیم منتخب در مبلغ 300 میلیون تومان. ، کمک به تهیه طرح کسب و کار برای هر تیم منتخب ، دوره های آموزش حرفه ای با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و خدمات تسریع مفید خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا