استان ها

برگزاری اختتامیه پنجمین‌ جشنواره فناوری‌ نانو دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت برخط‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز ، فاتح علی عیدی که اختتامیه پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه اسلامی آزاد را به پایان رساند ، به صورت آنلاین تأکید کرد ، “فناوری نانو بخشی از آینده نیست بلکه کل آینده است” ، افزود: “فناوری نانو یک فناوری جدید است. این رشته نیست ، بلکه یک رویکرد جدید در همه رشته ها است.

وی افزود: کاربردهای گسترده فناوری نانو همراه با پیامدهای اجتماعی ، سیاسی و حقوقی آن ، این فناوری را به یک زمینه بین رشته ای و بین بخشی تبدیل کرده است.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه محصول به عنوان اولین اقدام اجرایی در جریان برنامه های اختتامیه پنجمین جشنواره آگاه بود و گفت: در این نمایشگاه بیش از 180 محصول فناورانه در فناوری نانو به صورت 24 ساعته و به مدت دو هفته در وب سایت 5. این جشنواره برای عموم آزاد است.

رئیس باشگاه محققان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ، 9 سخنرانی ویژه درباره آخرین یافته های علمی در فناوری نانو توسط استادان برجسته دانشگاه های مختلف و دو استاد از دانشگاه پوترا در مالزی 8 و 9 آذر به صورت آنلاین انجام داد.

این مقام دانشگاهی مراسم برگزاری مجازی اختتامیه پنجمین جشنواره فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوشنبه 10 آذرماه سال جاری را یادآوری کرد و گفت: این مراسم بصورت آنلاین و با حضور عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و هیئت داوران جشنواره آغاز می شود حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم ، امام جمعه تبریز و سخنان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد و سرانجام جشنواره با معرفی برندگان بخشهای مختلف به پایان می رسد.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا