عمومی

تصادفات در دهاقان ۱۰۰ درصد کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ اسماعیل پریشانی شنبه شب در نشست خبری در دهاقان با آرزوی سالی پر برکت سلامتی و گشایش اقتصادی برای مردم اظهار داشت: در سال جدید و اوایل بهار پلیس راه را ادامه خواهد داد. فعالیت های خود را با شعار پلیس هوشمند، قانون مدار و بهار شاد برای حفظ جان، مال و امنیت مردم ایران در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به نقش مهم امنیت افزود: امنیت در ارتباط با مردم و جامعه از ابتدای خلقت امری ضروری برای بقای انسان تلقی شده و گذر زمان بر اهمیت آن افزوده است و اکنون امنیت به عنوان یکی از ویژگی های اصلی توسعه.” رگ

رئیس پلیس شهرستان دهاقان تصریح کرد: امنیت لازمه هر گونه توسعه اعم از اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و ارتباط تنگاتنگی با سطح توسعه یافتگی جامعه دارد.

وی گفت: پلیس به عنوان یک ارگان مهم در ایجاد و ایجاد امنیت نقش بسزایی دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام داده و تلاش می کند تا نیروی انتظامی به روز و بهره مند از فناوری داشته باشد. بیاوریدخدمات الکترونیک و هوش مصنوعی.

پریشانی اذعان داشت: هوشمندی پلیس زمینه ساز تحقق امنیت پایدار، افزایش خدمت رسانی به مردم و صرفه جویی در وقت و هزینه است که خوشبختانه شتاب قابل توجهی پیدا کرده است.

وی گفت: پلیس با اصلاح فرآیندهای ترجمه خود به پلیس مدرن تبدیل می شود زیرا پلیس سنتی دیگر با راهکارهای سنتی دیگر پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید به روز شود و از فناوری ها استفاده کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: پلیس هوشمند با هدف قطع وابستگی سازمان به مردم حرکت می کند و اکنون ناجا یک سازمان مردمی است که به سمت یک سازمان دانش بنیان و فناوری محور و مجرمان با استفاده از روش های نوین پیش می رود. پلیس هوشمند

وی افزود: بنابراین فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان از این مقوله جدا نیست و ایران زمین رو به رشد و پویایی است.

نگرانی ها در خصوص کاهش تصادفات در شهرستان دهاقان در سال جاری قابل توجه و رو به افزایش است: استفاده از گشت زنی رضویونبه استخدام به پلیس، نظارت تصویری و موارد دیگر احترام بگذارید استخدام از دیگر سازمان ها یکی از فعالیت های دهه 1400 بوده است که منجر به کاهش درصد بالای مرگ و میر ناشی از تصادفات شهری، کاهش تصادفات شده است. گری کاهش 12 درصدی و 29 درصدی تصادفات برون شهری.

وی با اشاره به افزایش دستگیری ها گفت: همچنین شاهد کاهش 7 درصدی سرقت، افزایش 26 درصدی دستگیری سرقت و 36 درصدی دستگیری سرقت نسبت به سال 99 بوده ایم.

رئیس پلیس شهرستان دهاقان از ایجاد زیرساخت ها برای آرامش مردم خبر داد و گفت: رصد و رصد تمامی نقاط مهم و حساس شهرستان از طریق سامانه نظارت تصویری شهری، اجرای طرح صلح و به روز رسانی نیروها با استفاده از سامانه فناوری و دستگیری معتادان و در سال جدید با رشد روزافزون پیشگیری از وقوع جرم، تدابیر و زیرساخت‌هایی برای ایجاد آرامش بیشتر در ذائقه مردم پیش بینی شده است.

دکمه بازگشت به بالا