عمومی

تست پادتن کرونا و سوال‌های بسیار

ماه به ماه و هفته به هفته است که از آغاز شیوع کرونا در بعد از ظهر. اخبار و مسائل اطراف این بیماری بیش از حد رنگ به جای آنها. اگر و هنگامی که موج تاج شهروندان برای تهیه الکل و ضدعفونیکنندههای مختلف میکشاند و از سوی دیگر از خانهنشینی آن را فرستاده است. در حال حاضر بعد آنتی بادی است که آزمون یا تست آنتی بادی چه انداخته است.

با توجه به یاهو! روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: آزمایشگاه های مختلف نیست که خدمات مربوط به این پژوهش ارائه شده است. کاربران در شبکه های اجتماعی مورد بحث مربوط به آزمون معرفی شده است که می گویند اگر جواب این آزمایش مثبت باشد یعنی بدن خود را در معرض ویروس Koruna جدید قرار داده شده است و آنتی بادی ساخته شده است. اما در این مورد درست بودن این پیش فرض رویا نیست آزمایشدهندگان می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مصون سازی در برابر کووید ۱۹ بود راحت ؟

در هنگام انجام تست آنتی بادی تاج معمولا هزینه متوسط ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان دارند. هنوز روشن نیست که نتایج حاصل از این آزمون دقیقا چه گردشگران از آن برای کار به اتمام است و باز ، که به عنوان مثبت این تست لزوما به معنی ایمنی در برابر این ویروس نیست. یکی از آزمایشگاه های تهران است که خدمات این پژوهش ارائه شده است در جزئیات بیشتری را در این مورد بررسی این سایت اینترنتی در ارتباط است. مشتریان احتمالیاش اعلام کرد: “به خاطر داشته باشید که آزمون زمان آنتی بادی شما نمی توانید می گویند که در مقایسه با تاج امن شما یا نه چون ما می دانیم که آنتی بادی چه مدت شما می توانید در برابر کرونا ویروس, حفاظت و تشخیص ویروس نیست باید تست استفاده کنید.” گفته شده است که در حال حاضر این است که تجربه کار با کیفیت انجام تحقیقات دانشمندان کمک نقشه دقیق تر پراکنده بیماری و امکان ایمنی در برابر این ویروس در قرعه کشی.

اما سوال این است که در مورد این تست نه تنها در کشور ما محدود نمی شود. کشورهای درگیر بیماری و…. به خصوص در امریکا که حداکثر مقدار مسری و رفتگان تاج موضوع آزمون ارائه یا فراهم نیست و تبدیل به موضوع روز است و بههمین است که با توجه به انتشار اطلس مسائل دقیق تر به برخورد با, سعی, سوال, شامل, در این مورد, شمالی. جیمز هامبلین دکتر و عضو هیئت تحریریه مجله آتلانتیک و استاد دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل این سوال بیشتر در مورد در دسترس آنتی بادی آزمون Koruna جدید پاسخ داده است که ترجمه بخشی از آن شما می توانید به خواندن این صفحه.

اگر آنتی بادی منظورم چیه ؟

اگر آنتی بادی به هر نوع عفونت ویروسی در بدن شما وجود داشته باشد ، این بدان معنی است که شما قبلا در معرض ویروس (یا واکسن) نگه دارید. بدن خود را در معرض ویروس بودن فکر می کنم و اگر دوباره در همان موقعیت این ویروس را تشخیص دهد. اما آنتی بادی لزوما به معنای استفاده از مسلح مقاومت حمله کردند یا نه. این برای رسیدن به نتیجه لازم است که به میزان یک آنتی بادی اختصاصی داشته باشید و این آنتی بادی موثر خواهد بود. ما هنوز یک سطح معینی از مردم است که آنتی بادی ویروس کرونا در برابر ابتلای دوم یا سوم کووید ۱۹-مقاوم در برابر آن را نمی دانم.

چه همه آنتی بادی تولید آنها ؟

اغلب افراد آنتی بادی ها به ویروس چهار کرونایی که باعث سرماخوردگی می, امید وجود دارد که آنتی بادی Koruna دامنه جدید وجود دارد قابل قبول در داخل بدن اغلب در معرض است که در آن تولید شده است. سوال این است که چقدر ثبات خواهد شد و چگونه است, پیشگیری از بیماری, دوم بیماری موثر خواهد بود (اگر موثر چنین آنتیبادیهای خنثیکننده شناخته شده است). به طور معمول, شما به زودی پس از گرفتن این ویروس است که مشغول ساخت آنتی بادی برای شما. یک نوع شناخته شده به نام IgG برای تکرار آزمایش آنتی بادی های هفته دوم عفونی کووید ۱۹ دیده شده است. اگر کرونا ویروس مانند سایر ویروس کرونا است. این آنتی بادی دیگری با نام IgM در همان زمان در دسترس است. این سوالی است که هنوز پاسخ داده نشده است که چگونه طولانی باقی می ماند در بدن است.

آنتی بادی چقدر زندگی وجود دارد ؟

هنوز هم نمی دانم اما ورودی از دیگر ویروس کرونا چند سال در بدن آنها باقی بماند. پس از شیوع سارس در سال ۲۰۰۱، این مطالعه نشان داد که تنها ۹درصد از مردم که تا به حال ۶ سال بعد این بیماری همچنان به آنتی بادی بود. این آنتی بادی آن طول می کشد تا آنها را تولید می کند و تنها زمانی که در معرض ویروس قرار داده شده در توجه داشته باشید فرم. این آنتی بادی حافظه نادان در خون شما از عفونت قبل از به است. دوره گسترده شیوعها و…. حداقل برخی از ما به درجه ای از قرار گرفتن در معرض و امنیت را تجربه میکنیم اما سیستم امنیتی با هر یک از ما هر آن خاطرات را نمی خواهد.

باید بر اثر کرونا بیمار به آنتی بادی های من ؟

نه. این همان استدلال در واکسن است که … این است که زمانی که ما در حال تلاش برای موقعیت شما ایجاد می کند که در معرض این ویروس به. فقط به حدی است که که می تواند آنتی بادی تولید, اما نه آنقدر که خود بیمار است. اما روشن است که هر گونه در معرض ویروس کرونا از پادشاه آنتی بادی تولید فسخ است. اگر به نظر می رسد که مقدار ویروسی است که مردم در معرض آن است که چگونه اندازه گیری در بیمار موثر است اما هنوز هم نمی دانم چه اندازه از ویروس در بدن شما باید تکثیر به صورت آنتی بادی ساخته شده است.

برای ویروس کرونا چگونه می توان آنتی بادی های حساب ؟

این همان است که پاسخ به آن پایه است که در سال پیشرو باید برای پاسخ به آن است. به طور کلی آنتی بادی هستند اما در برخی موارد به ندرت کمک کند و برخی از بیماری های خاص در حال حاضر برخی از آنتی بادی ها از داشتن آن بد است. “تقویت ایمنی” پدیده ای است که می تواند منجر به این ویروس مورد کرونا رخ می دهد به پرداخت یا مقدس. این باور است که آنتی بادی آزمایش می تواند یک تصویر واضح و روشن است که تمام بیماری ها را در برابر سیستم ایمنی بدن است که ارزش بررسی است.

من آنتی بادی های دیگران استفاده کنم ؟

امید وجود دارد که همین موضوع برای درمان که دوحه کووید ۱۹ بیمار است. به استفاده از و یا برای تقویت مقاومت مردم در این تیم عملکرد بالا که در معرض ویروس زباله. ما تزریق آنتی بادی به مردم به عنوان یک وسیله پیشگیری از بیماری ها مانند کزاز استفاده می کنیم و این ایده جدید نیست. این آنتی بادی در هنگام گل میخ زنگزده به پا خود را می توانید وارد شود بلافاصله به انصراف از سم در خونتان کمک می کند, دیگر لازم نیست به شما دو هفته با اسپاسم عضلات فک و بدن را درگیر می شود در بدن شما آنتی بادی خود را تولید کند. در این روش مورد مطالعه قرار نمی … حتی تام هنکس همچنین به کمک این مطالعات پلاسما حاوی پادتنش آن اهدا کرده است. اما تزریق آنتی بادی برای دراز مدت با بدن ما است. حفاظت مزمن لازم است که آنتی بادی های ساخته شده خود را.

من آنتی بادی آزمون فراهم شده است ؟

اگر تنها این گزینه را من به شما نشان می دهد که شما بخشی از یک پروژه تحقیقاتی در ذهن که در آن نتایج خود را می تواند درک است که این آزمایش واقعا کمک کند.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا