اجتماعی

ترفع:حتی یک روز تاخیر در اعمال افزایش نرخ کرایه آسیب به قشر ضعیف است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ اتوبوسرانی از ابتدای اردیبهشت اعمال می شود ، گفت: بخش خصوصی اتوبوس در حال افزایش است و عدم افزایش کرایه به رانندگان ضعیف آسیب می رساند.

به گزارش یومیر ، محمود طرفا در مورد زمان افزایش نرخ کرایه اتوبوس در پایتخت و اینکه گفته می شود این نرخ ها از اواخر خرداد ماه اعمال می شود ، اظهار داشت: افزایش کرایه اتوبوس ها وجود دارد.

وی افزود: سقف افزایش قیمت 35 و میانگین افزایش 25 درصد است اما این افزایش نرخ درآمد هیچ درآمدی برای شهرداری تهران و اپراتورهای اتوبوسرانی ندارد زیرا 90 درصد خطوط اتوبوسرانی توسط بخش خصوصی مدیریت می شود.

ترفه ادامه داد: با توجه به حوادث یکی دو سال اخیر از جمله تحریم ها ، افزایش نرخ ارز و تورم و همچنین کاهش مسافران به دلیل شرایط بیماری کرونا ، اقتصاد حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش خصوصی متزلزل است و راکد “

وی افزود: حتی روزی که از ابتدای ماه مه به نرخ های قبلی اضافه نشود ، رانندگان اتوبوس در بخش خصوصی که عمدتا اقشار ضعیف جامعه هستند ، آسیب می بینند.

ترفه گفت: کرایه اتوبوس از طریق پرداخت کارت بلیط کمتر از پول نقد است و تعداد دقیق کرایه از هفته آینده روی درگاه شرکت واحد قرار می گیرد. همچنین تخفیف های مربوط به کارت بلیط به زودی توسط هیئت مدیره شرکت تأیید می شود.

براساس گزارش سایت شهر ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: قیمت کرایه اتوبوس ها به زودی روی تمام اتوبوس ها برچسب گذاری می شود و قیمت ها در هر خط مشخص می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا