فرهنگ و هنر

تدارک شبکه نمایش در آستانه تعطیلات کرونایی

زمانبندی بسته شدن برنامه فاصله اجتماعی برای برنامه های سینمایی در شبکه شو تغییر می کند.

به گزارش یومیر ، با توجه به تعطیلات اعلام شده از اول دسامبر به دلیل ملاحظات پیشگیرانه از ویروس کرونا در کشور ، این شبکه با توجه به شرایط و نیاز مخاطبان ، هدایت خود را تغییر داده است.

بنابراین نمایش 3 جعبه ای که به تکرار فیلم های کلاسیک اختصاص داشت ، به فیلم هایی برای شبکه نمایش تغییر یافته است. این هفته ، Show Network فیلم های رابرت ردفورد را با مضمون ورزشی در ژانر انتخاب شده مرور می کند.

ایرانی:

کل 13 در شبکه نمایش ، به پخش فیلم ها و تلفن های ایران ، از شنبه 22 دسامبر ، تا جمعه ، 28 دسامبر ، شامل زمان لغو ، فروش خواب ، کفش در نیار ، ضیافت ، تبریک (به مناسبت روز بسیج) سکوت دریا و P22 (به مناسبت روز نیروی دریایی) به هوا می روند.

خاص:

این 15 نمایش که در گذشته بیش از یک بازسازی فیلم های کلاسیک پخش می شد ، در شبکه نمایش به فیلم های خاصی تبدیل شده است که در پایان یک رویا ، فقط در خانه 5 ، داستان جنگ خرگوش ، بازی مرموز 2_ جزیره کاپیتان ، به پایان می رسد پای چپ. من ، سرانجام Truth و Samurai Ramen Sales در این شبکه قرار خواهیم گرفت.

ژانر انتخاب شده:

در بخش ژانر موضوع انتخاب شده در این شبکه ، فیلم هایی با مضمون ورزشی از 1 دسامبر در 19:00 ، هووی ، شنای بدون نفس ، خط پایان ، سیب بیسکویت ، جنگجوی داخلی ، بهترین بازی های جهان و باج.

مرور آثار:

صحنه های این هفته شامل فیلم های رابرت ردفورد بازیگر و کارگردان برنده اسکار از شنبه تا جمعه در است 21: آخرین قلعه ، ارمیا جانسون ، همه رئیس جمهور مردان ، کفش های کتانی ، بروبکر ، حقیقت و پیرمرد و اسلحه ها.

جذاب:

فیلم های جذاب از شبکه اژدهای پنهان ، سیزده گفتگو درباره یک چیز ، آن را تحلیل کنید ، لیلی با من است (به مناسبت روز بسیج) ، سکوت بره ها ، دنیای ژوراسیک و شتاب
آنها از شنبه تا جمعه در این شبکه پخش می شوند ساعت 23:00

کلاسیک:

فیلم های یک صبح به ترتیب شنبه و جمعه به ترتیب در انتظار گلوله ، انتقام ، Will Bie Conspiracy ، پای چپ من ، مروارید مرگ ، SmokeCadden و Josie Wells هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا