فرهنگ و هنر

برنامه‌های پاییزی شبکه دو اعلام شد

کنداکتور شبکه دو سیما از برنامه های پاییزی جدید خود خبر داد.

به گزارش یومیر به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این شبکه به تازگی برنامه های جدیدی از جمله فصل هفتم «هزار راه رفت»، «چهره به چهره»، «بسته پیشنهادی»، «اتاق صفر و یک» و. .. لیست پخش خود را اضافه کرد.

«هزار راه نرفته» ساخته ناهید السادات شریفی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 24 پخش می شود. 19.45 در فصل هفتم خود به تحکیم خانواده با موضوعاتی چون اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین اعضای خانواده و راه های ادامه زندگی مشترک، حل چالش های پیش روی خانواده ها و … می پردازد. یکی از قسمت های اضافه شده به برنامه «سینما در قاب هزار راه» است که فیلم هایی با موضوع چالش های خانواده را از منظر روانشناسی مورد بحث قرار می دهد.

همچنین برنامه گفتگوی «چهره به چهره» یکی دیگر از برنامه های جدید شبکه دو سیما است که در ابتدای مسیر پخش خود قرار دارد. این برنامه به تهیه کنندگی مهدی بابایی جمعه ها ساعت 23 روی آنتن می رود و تاکنون میزبان مهمانانی چون حسن ریوندی و مسعود فراستی بوده است. ساختار این برنامه گفتگو با میزبانی امیرعلی دانایی میزبان وجهی متفاوت و کمتر دیده شده از مهمانان است و هر بار واکنش مهمانان بسته به ویژگی های شخصیتی منحصر به فردشان تغییر می کند.

«بسته پیشنهادی» عنوان برنامه دیگری از شبکه دو سیما است که با اجرای مژده لواسانی بسته پیشنهادی در حوزه های مختلف کتاب، فیلم، موسیقی، مسائل اجتماعی و … ارائه می کند. این برنامه به تهیه کنندگی الهه بهبودی تولید می شود که بسته به موضوع برنامه از ویژگی های افراد خوب، همسایه، شهروندان، خاطرات و حتی انتخاب های خوب می گوید و شامل بخش های «گفتگو با مهمان»، «سلام»، « چهره هفته، «بسته خبری»، عکس کلیپ «و» پکیج پیشنهادی. این برنامه روز جمعه ساعت پخش می شود ساعت 21:30 از شبکه دو سیما.

«اتاق صفر و یک» یک برنامه رقابتی با مضمون فناوری و فنی است که برای صاحبان استارت آپ ها و استارت آپ ها طراحی شده است. این برنامه با شعار «کمپین مسابقه ایده» به تهیه کنندگی امیر فروتن و اجرای حمیدرضا پگاه سه شنبه بعد از سخنرانی خبری حوالی ظهر پخش می شود. ساعت 23:30

به گزارش یومیر، برنامه «دست در دست» به تهیه کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی در پاییز 1400 با حضور مهمانان مختلف متشکل از چهره های خبری هفته، هنرمندان، ورزشکاران و… وظیفه آفرینش است. لحظات آرامش بخش برای مخاطبان در آخرین ساعات شب. این برنامه با هدف ایجاد امید و روحیه خوب در روزهای شنبه و یکشنبه پس از یک سخنرانی خبری در. ساعت 23:30 از شبکه دو سیما.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا