اجتماعی

تابستان امسال هیچ مدرسه ای در قم تعطیل نخواهد بود

یومیر/ قم نایب رئیس کمیته سمینار و همکاری آموزشی از فعال شدن مدارس در تابستان با همکاری سمینار خبر داد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در نشست مشترک نمایندگان سمینار در 11 حوزه آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش که در دبیرخانه ستاد تعاون برگزار شد، اظهار داشت: بیایید اقدام همه جانبه ای از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم. طرح ها و برنامه هایی که روی زمین مانده اند.

نایب رئیس کمیته همیاری های استان قم افزود: امسال فراخوانی از مراکز و نهادهای سمینار داریم که می توانند در حوزه های فرهنگی، تبلیغی، بزرگداشتی، تربیتی و تهذیبی به آموزش و پرورش استان کمک کنند.

رحیمی با بیان اینکه شعار امسال اداره کل آموزش و پرورش استان قم «هیچ مدرسه ای در تابستان تعطیل نمی شود» است، ادامه داد: اجرای برنامه جامع و جامع تقویت دانش آموزان و حتی کارکنان مدارس در تابستان. سال 1401

معاون سابق پژوهش و برنامه ریزی ستاد تعاون با اشاره به نقش مهم و کلیدی نمایندگان سمینار در 11 حوزه آموزشی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: سه وظیفه مهم در راستای رسالت شما برای نمایندگان در این زمینه: ; حوزه مادی، تولید محتوا در 11 حوزه آموزشی، ارائه نظرات تخصصی و کارشناسی به سازمان پژوهشی است که با قدرت و سرعت بیشتری در این دوره شکل می گیرد، فعالیت هایی در حوزه مدرسه که با توجه به شعار امیدواریم آگاهی بخشی شود. ، نیازمند حضور فعال مدارس تابستانی هستیم و در نهایت حضور موثر حوزه علمیه خواهران در بحث پیش دبستانی ها این است که سمینارها می توانند با فراهم آوردن فضا و امکانات برای آموزش و پرورش استان این شرایط را فراهم کنند زمانی که فردی این دو مجموعه در یک تعطیلات عادی، شکل گرفتن

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: حضور جلسات سمینار با موضوعات «آشنایی با مهدویت»، «تربیت کودکان»، «روانشناسی کودک و نوجوان»، «ارتش و فعالیت های جهادی»، «تمدن و تربیت» احکام اسلامی و آموزش «سبک زندگی اسلامی» از موضوعاتی است که می تواند تابستان پرباری برای دانش آموزان، خانواده ها و خانواده های پرجمعیت استان باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا