حوادث

به دلایل امنیتی ۱۵۰۰ نفر در زنجان دستگیر شدند

گزیده ها:

سردار رحیم جهانبخش امشب در حالی که هفته نیروی پلیس را یادآوری می کرد به خبرنگاران گفت: “در هفت ماه گذشته ما یکی از شلوغ ترین و شلوغ ترین دوره ها را در کشور و استان داشته ایم. در راستای فضا ، علاوه بر مأموریت های معمول و مستمر ، از جمله ارائه خدمات اجرای قانون ، وظایفی را در زمینه بهداشت انجام داده است.

وی با بیان اینکه همکارانش در نیروی پلیس تلاش خود را در کنار مدافعان بهداشت دو چندان کرده اند ، افزود: اکنون برخی افراد به جای کمک به جامعه ، ایجاد جو و التهاب در جامعه می دانند که پلیس آنها را به شدت و هوشمندانه شناسایی کرده است. ” و این در مورد آنها است. در این راستا ، ما بخشی از توانایی خود را در بحث و جلوگیری از شایعات داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش گروه های مختلف برای کمک به پلیس گفت: خدا را شکر اقدامات خوبی برای بحث در مورد محدودیت ها انجام شد و گروه های مختلفی از جمله بسیجیان شجاع و سازمان های مردم نهاد به کمک پلیس آمدند.

وی به یک محور متفاوت در فعالیت پلیس اشاره کرد و تصریح کرد: برخی از افراد فرصت هایی را برای مشکلات می بینند و از آب گل آلود ماهی می گیرند که این امر در هنگام بحث در مورد موارد بهداشتی اتفاق افتاد و برخی افراد موارد بهداشتی را به دست آوردند ، قاچاق و ذخیره کردند اما در نتیجه تلاش . پلیس 3 میلیون سرویس بهداشتی را کشف کرد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در زمینه محدودیت ها سعی در کاهش عوارض جانبی ویروس داریم ، گفت: ایمنی عمومی دستگیر شده است.

وی با اشاره به بحث درمورد مواد مخدر گفت: امسال بیش از 1200 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است و در همین راستا باندهای مختلفی شناسایی و بیش از 300 نفر دستگیر شده اند که در نتیجه در ابتدای دوم نیمه سال همراه با صلح و امنیت است.

رئیس پلیس استان زنجان افزود: تاکنون بیش از 330 هزار تماس با سامانه پلیس داشته ایم که 120 هزار مورد عملیاتی بوده و منجر به اعزام تیم عملیاتی شده است.

وی با اشاره به شعار “با هم در ایمنی و سلامتی” گفت: برای ایجاد سلامتی ، اقدام عمومی لازم است و در این زمینه باید اقدام شود. امیدواریم این شعار با همکاری مردم محقق شود.

از نظر امنیت اقتصادی ، سردار جهانبخش خاطرنشان کرد: به دلیل جنگ اقتصادی دشمن علی رغم سر دادن شعارها ، دولت هدف آنها است ، اما گروه کم درآمد بیشترین آسیب را دیده اند و پلیس با دستور رهبر عالی توانست این کار را انجام دهد. پلیس امنیت مالی ایجاد می کند.

وی گفت: به دلیل چالش های اقتصادی موجود در جامعه ، مأموران پلیس تلاش مالی امنیتی كرده و به حوزه نهاده های دامی نیز وارد شده اند. نظارت بر واردات و جلوگیری از قاچاق ورودی به اماکن غیرمجاز از وظایف ما است و ما با حمایت استاندار در زمینه نهاده ها کار می کنیم زیرا واحد پول کشور باید روی کالاهای اساسی متمرکز شود.

این مقام مسئول در خصوص سلامت خانواده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی واقعیتی در سطح جامعه است و این فضا به یک فضای واقعی تبدیل شده است ، در نتیجه توسعه امنیت پیچیده و ضروری شده است.

وی به چالش “مومو” اشاره و تأكید كرد: از خانواده ها می خواهیم به فعالیت های فرزندان خود در فضای مجازی و اینكه آموزش الکترونیك دلیل بر عدم توجه خانواده ها شده توجه ویژه داشته باشند. بحث Momo Challenge پشت صحنه ای ندارد و تهدیدی واقعی نیست ، بنابراین خانواده ها باید مطالعه کنند تا فرزندانشان از نظر روانی درگیر نشوند.

دکمه بازگشت به بالا