اجتماعی

برخورد با متصرفین و متخلفین اطراف بازار گل شهید ستاری

شب گذشته متصرفین با تلاش برای تصرف پارکینگ بازار گل، نسبت به نصب در و ساخت ۲۲ پایه و صفحه ستون بر روی زمین اقدام کرده بودند.

به گزارش یومیر، عصر روز گذشته عوامل معبربان و شهربان ناحیه ۷  منطقه ۵ در حین گشت زنی متوجه ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف زمینی در مجاورت بازار گل شهید ستاری می شوند که ضمن انجام وظیفه ممانعت از ساخت و ساز و رفع تصرف ، توسط تعدادی از اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفته و یکی از ایشان به شدت زخمی و به یکی از مراکز درمانی شهرداری تهران منتقل می شود. 

شهردار منطقه ۵، ضمن بیان این مطلب گفت: به محض اطلاع از این اقدام مراتب به سرپرست دادسرای ناحیه ۵ اعلام و تمامی واحدهای اجرایی منطقه به حالت آماده باش درآمدند.

شریفی اظهارکرد: به متخلفین و متصرفین و سودجویان هشدار داده می‌شود تا به حقوق بین المال احترام گذاشته و از هرگونه اقدام غیر قانونی خودداری نمایند. 

وی اظهارکرد: در خصوص اجرای وظایف قانونی و برخورد با متخلفین از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد شد و از طریق دستگاه قضایی به جهت تصرف اموال عمومی و ضرب و جرح همکار خدوم شهرداری نیز شکایت لازم تنظیم شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، لازم به توضیح است که شب گذشته متصرفین با تلاش برای تصرف پارکینگ بازار گل شهید ستاری ، نسبت به نصب درب و ساخت ۲۲ پایه و صفحه ستون بر روی زمین اقدام کرده بودند که با هوشیاری و ورود همکاران شهرداری و حمایت دادسرای ناحیه ۵ و نیروهای انتظامی و با حضور میدانی مدیران منطقه، ناحیه و کلیه اکیپ‌های شهربان منطقه، ضمن رفع تصرف، سازه‌ها از زمین خارج شد و هم اکنون عوامل شهرداری در محل مراقبت لازم را دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا