اجتماعی

با افزایش نشاط و امید در میان مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

استاندار تهران گفت: با افزایش نشاط و امید در بین مردم باید دلیل برای حضور حداکثری در انتخابات بیان شود.

به گزارش یومیر انوشیروان محسنی بندپی در اولین دوره برای مجریان و دست اندرکاران انتخابات ژوئن 1400 ، با بیان اینکه این انتخابات یکی از نتایج مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است ، افزود: “از زمان پیروزی انقلاب تاکنون 35 انتخاب برنامه ریزی های لازم برای حضور پرشور مردم انجام شده است.

وی به اهمیت انتخابات از دیدگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: “انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم است. به عنوان نمونه ، می توانیم به این جلسه اشاره کنیم که در ماه های قبل از انتخابات سعی در شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت داریم.

محسنی بندپی ، با بیان اینکه شرایط فعلی نیاز به نگاه ویژه ای دارد تا حضور حداکثری مردم تضمین شود ، اظهار داشت: از نظر مقام معظم رهبری ، انتخابات یادگاری از اندیشه های امام راحل (ره) و خون شهدا است ، بنابراین تمام تلاش ها باید در جهت حداکثر رساندن به عنوان یک مطالبه عمومی و به منظور تقویت امنیت ، منافع ملی و مشارکت اعضای جامعه باید فراهم شود.

وی همچنین تأکید کرد: “آنچه در انتخابات 1400 مهم است شرایط خاص کشور به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی است ، در حالی که بیماری کرونا نیز شرایط ویژه ای را در چنین شرایطی ایجاد کرده است تا دشمن را ناامید کند و ناامیدی را پمپاژ کند و آنها را خنثی کند. ناامیدی ، ما باید با هم فکر کنیم تا شرایط را برای حضور حداکثر مردم در صندوق های رای ایجاد کنیم.

استاندار تهران با اشاره به لزوم بررسی شرایط لازم برای برگزاری انتخابات در سال 1400 به عنوان یک انتخابات استراتژیک ، افزود: “رعایت بی طرفی برای مدیران انتخابات مهم است و باید به قانون توجه شود. در همین حال ، آنچه وظیفه ما را در این دوره سنگین می کند افزایش امید و نشاط مردم و فراهم آوردن شرایطی برای حضور حداکثری مردم است.

محسنی بندپی افزود: در تهران چهار انتخابات مهم ریاست جمهوری ، شورا ، میان دوره انتخابات خبرگان و مجلس داریم که باید آنها را به درستی مدیریت کنیم و از بینش و دانش لازم برای انجام امور برخوردار باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا