ورزشی

بازهم درگیری و تخریب ورزشگاه بیت المال ارمغان مدیریت کاظم طالقانی

باز هم ، یک مسابقه رسمی فوتبال در لیگ های بزرگسالان در ایران درگیر درگیری ها و جنجال ها بود و علت این رسوایی تیمی با مسئولیت یکی از اعضای خبری هیئت مدیره اتحادیه فوتبال بود.

طبق گزارش ها شفاف، مسابقه حاشیه ای تیم های استقلال ملاطانی و قشقایی شیراز در لیگ دسته اول در ورزشگاه جدید پارس شیراز که از بیت المال ساخته شده بود برگزار شد و پس از نتیجه گلزنی به سود میزبان ، نماینده خوزستان یک شورش و سپس در نتیجه بازی او روحیه خود را نیز از دست داد.

عصر روز یکشنبه 17 فوریه ، پس از آنکه تیم قشقایی در شیراز میهمان خود استقلال ملاثانی را در ورزشگاه پارس شیراز شکست داد و هر 3 امتیاز بازی را بدست آورد و 2 پله جدول صعود کرد ، بازیکنان این مهمان به ورزشگاه رفتند و اموال عمومی را شکستند . چپ برای نشان دادن گوشه ای دیگر از رهبری عبدالكاظم طالقانی در شورای فوتبال خوزستان ؛ هیئت فدراسیون مهدی تاج و حیدر بهاروند عنوان قهرمانی را به عنوان هیئت نمونه به خود اختصاص دادند ، اما در این دوره درگیری های خونین اغلب در استادیوم ها یا تیم های این استان ثبت می شد که گاهی منجر به یک رسوایی ملی مانند برگزاری فینال جام حذفی می شد. آبروریزی کرده است.

بازهم درگیری و تخریب استادیوم خزانه داری توسط رهبری کاظم طالقانی

به گزارش خبرنگار یومیر ، ماجرا از اواسط نیمه اول آغاز شد و پس از اعتراض میهمانان نیمکت نشین به دلیل حضور تعدادی از هواداران میزبان در ورزشگاه ، بازی برای چند دقیقه داور نیمه اول را با هفت دقیقه وقت اضافی به پایان رساند. در فاصله دو نیمه ، بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی حاشیه ای از رفتارهای غیر ورزشی را ایجاد کردند که یکی از آنها توسط مدیر رسانه ای باشگاه قشقایی شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سرقت ورودی و تجهیزات داخل رختکن از دیگر اتفاقاتی بود که توسط اعضای تیم نماینده در استان خوزستان رخ داد ، بنابراین استقلال ملاثانی بازهم باید تأثیر رهبری طالقانی را در فوتبال خوزستان نشان دهد. مدیری که از یک سال گذشته عضو دائمی اتحادیه فوتبال بوده است و به نظر می رسد وی مسئولیت اصلی خود یعنی مدیریت فوتبال در استانی بسیار مهم در کشور را رها کرده یا این وظیفه را در خارج انجام می دهد.

بازهم درگیری و تخریب استادیوم خزانه داری توسط رهبری کاظم طالقانی

چطور ممکن است یک رهبر استانی که طبق اسناد و عکسها قادر به مدیریت هیئت فوتبال نیست ، ادعا کند که می تواند فوتبال کشور و اداره فدراسیون را اصلاح کند که به لطف شاهکارهای او و همکارانش به یک ویرانه تبدیل شده و تعداد کمی از رهبران جرات مسئولیت پذیرفتن؟

طالقانی یکی از مستمری بگیران اتحادیه فوتبال است که پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان ، رئیس هیئت مدیره اتحادیه را ترک نکرد. از قدرت خود برای جلب رای در مجمع انتخابات اتحادیه فوتبال استفاده کرده است.

وی همچنین مسئول امور استان های اتحادیه فوتبال است و بر اساس گزارش ها و مصاحبه ها در رسانه های جمعی ، بیشتر انتخابات هیئت های استانی که برگزار کرده است منجر به اختلاف نظر ، اعتراض و نارضایتی شده است. اکنون با رد صلاحیت حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان و برکناری گسترده چند نفر از اعضای فعلی هیئت مدیره ناکام ، مشخص نیست که چگونه صلاحیت این شخصیت حاشیه ای فدراسیون احیا شده و او برای حفظ کرسی خود با چراغ سبز کمیته اولیه انتخابات. اگرچه با رفتن بهاروند او طرفداران اصلی خود را از دست خواهد داد و تعدادی آرا guaranteed تضمین شده برای وی و همکارانش صادر می شود ، اما صرف حضور وی در میان نامزدهای با چنین سابقه ای نیز تعجب آور است.

هنوز تصمیم کمیته اخلاق اتحادیه فوتبال علیه وی و بهاروند درباره پرونده جنجالی فینال جام حذفی فراموش نشده است که به طرز عجیبی و سریع توسط کمیته استیناف اتحادیه فوتبال لغو شد! همچنین درگیری ها و سنگ اندازی های خونین در این استان در جریان بازی پرسپولیس هنوز فراموش نشده است ، اتفاقی که می توانست به یک فاجعه بزرگ ملی و بین المللی تبدیل شود و ده ها قربانی داشته باشد.

بازهم درگیری و تخریب استادیوم خزانه داری توسط رهبری کاظم طالقانی

اکنون ، طبق گفته مقامات محلی ، امیر سواری ، بازیکن اخراج شده ملاصنی ، نماینده خوزستان در لیگ یک. او در نیمه دوم وقت داور را از داور کارت قرمز گرفت و سعی کرد به رختکن برود. ناظر فدراسیون ، رئیس هیئت فوتبال و نماینده یگان ویژه تأیید کردند که همه این اتفاقات توسط اعضای تیم استقلال ملاثانی رخ داده است ، اما از انجام مصاحبه ها و واکنش های کاظم طالقانی خودداری کرد.

پرونده این چهره شیوا و حدیث هیئت مدیره ، که نقش مهمی در امضای قرارداد نجومی با ویلموتس و تحمیل 200 میلیارد تومان غرامت به فدراسیون ایران فیفا داشت ، چهار سال بسیار ضخیم و ناگوار است. که بعید است مجمع اعتماد کند و همکارانش فوتبال ورشکسته ایران را به چنین افراد برجسته فوتبال حرفه ای تحویل دهند. نتیجه ظهور طالقانی امروز در فدراسیونی که حتی ساختمانی برای محل کار ندارد ، مشهود است. احکام دادگاه یکی پس از دیگری صادر می شود و شستا با تصرف بیشتر دارایی های فیزیکی اتحادیه فوتبال هیچ ربطی به جابجایی موسسه به لطف رهبری آقایان پنج ستاره در خیابان ندارد.

نویسنده: محمدعلی عباسی

بازهم درگیری و تخریب استادیوم خزانه داری توسط رهبری کاظم طالقانی

دکمه بازگشت به بالا