ورزشی

این قهرمانی اول مال هواداران و مردم است/ گول حسودان تنگ نظر و بدگهر را نخوردند

مصطفوی: این اولین قهرمانی هواداران و مردم است.

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم اراک به اظهارات ویژه ای پرداخت.

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ صالح مصطفوی سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار مقابل آلومینیوم اظهار داشت: اول از همه بابت تاخیر در آمدن به اینجا عذرخواهی می کنم. خدمت هواداران عزیزم که سالیان متمادی اندک و اندک متحمل شدند احترام زیادی قائل هستم و خدا را شاکرم که توانستیم طلایی ترین جام را در این سال های لیگ برتر به آنها هدیه کنیم. خدا را شاکرم که من هم سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و امیدوارم در این شرایط سختی که در کشور برای تک تک افراد وجود دارد، این جام توانسته باشد بخشی از جمعیت کشورم را خوشحال کند. به امید استقلال بیشتر

وی درباره بازی با آلومینیوم تاکید کرد: درباره بازی فردا باید بگویم که بازی با آلومینیوم بازی سنگینی است. آلومینیوم نتایج واضحی دارد و تیم خوبی با سازماندهی واقعا خوب در فاز دفاعی و انتقال و حمله است. آنها توانستند به همه تیم های ایرانی ضربه بزنند و ما آنها را خوب می شناسیم. ما روی آنها کار کرده ایم و امیدواریم با ابتکار آقای مجیدی فردا تیم برنده باشیم.

مصطفوی درباره جدایی اش از استقلال گفت: در حال حاضر میزبان مسابقات لیگ برتر هستیم. اما تمام تلاشم را می‌کنم تا سه مسابقه آینده را با موفقیت ببرم. برای آینده بعد از این سه مسابقه می توانیم صحبت کنیم.

سرمربی استقلال درباره ثبت رکورد تا پایان فصل تصریح کرد: از نظر پتانسیل تیم باید بگویم که می توان در مورد آن حرف های زیادی زد. ما سه بازی داریم و می توانیم امتیازات را افزایش دهیم. در این سه مسابقه برای پیروزی به میدان می رویم. تیمی جوان در جاده ای بسیار دشوار، بسیاری از همه ابزاری که داشتند و نداشتند برای جلوگیری از قهرمانی و جاده ما استفاده کردند. از نقل و انتقالاتی که شروع شد، این ماجرا روی خودی و غیرخودی شروع شد و ادامه پیدا کرد. خیلی از خودی ها که انتظار می رفت به شکل باشکوهی از تیم جوانان استقلال حمایت کنند و به آنها کمک کنند، بدتر از خیلی های دیگر ما را با آزار دادن زبانشان آزار دادند. مثل شنا کردن به سمت رودخانه بود. به همین دلیل باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترمشان جناب آقای ساکت برای این قهرمانی از عبارت قهرمانی پاک و سالم استفاده کرد. این تیم و آقای مجیدی شبانه روز به صورت شخصی کار می کرد و انگیزه خود و تیمش را در سختی ها حفظ می کرد. دو تا از ارکان این تیم از هم پاشید، هر اتفاق ناخوشایندی که ممکن بود برای یک تیم بیفتد در این فصل برای ما اتفاق افتاد. قبل از بازی با گل گهر دو بازیکن ما محروم شدند. این فقط برای همان بازی است. دو مدافع خیلی خوب ایران را به ارتش فرستادند. این تیم در نیم فصل دچار تاج گذاری شد، اما هیچ کدام از اینها باعث نشد آقای. مجیدی و بازیکنان انگیزه خود را از دست دادند و تلاش ما بیشتر شد. در این شرایط سخت سه هفته پیش توانستیم قهرمانی خود را ثبت کنیم. از این پس با همین انگیزه و تلاش تلاش می کنیم تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به نقش هواداران در این قهرمانی اشاره کرد و تاکید کرد: این اولین قهرمانی همه هوادارانی است که واقعاً در آن سال ها مظلومیت را دیدند و کاری از دستمان برنمی آمد اما امسال هواداران با تمام وجود از ما حمایت کردند و در سخت ترین شرایط و ترجیحاً پشت تیم ایستادند. . شرایط سخت تر شد و حمایت هواداران بیشتر شد. آنها فریب مردم دو طرف را نخوردند. آنها فریب حسادت و تنگ نظری را نمی خوردند. این اولین قهرمانی هواداران و مردم است. ادامه این قهرمانی متعلق به این گروه است که شبانه روز زحمت کشیدند و برای تک تک لحظات بازی برنامه و تلاش وجود داشت. این روند از این پس ادامه دارد و فکر می کنم این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ لیگ فوتبال ایران خواهد بود.

مصطفوی درباره عدم حضور استقلال در آسیا گفت: اینکه تیم جوان یک دست و یک دلی مثل استقلال امسال در آسیا نیست، فکر می کنم برای باشگاه های آسیا و فوتبال آسیا یک حسرت بزرگ است. چون این تیم با مدل نمایشگاهی اش که گاهی عکس العمل جذاب تری روی نیمکت از یازده بازیکن داخل زمین دارد، در آسیا واقعا خالی است و بیشتر از سرکوب استقلال، فوتبال آسیا را سرکوب می کند و امیدوارم اندیشیده شده باشد. راه حلی برای استقلال در سال های آینده در آسیا حضور داشته باشید.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا