عمومی

انتقام ما قطعی و حتمی خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین آیت الله علیرضا اعرافی در کنفرانس جبهه جهانی ظهر دوشنبه .باب المقاومه وی با اشاره به ویژگی های این دو شهید بزرگوار اظهار داشت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس آنها نمادی از اخلاق ، بصیرت ، آگاه از شرایط و فداکاریهای اسلام و آرمانهای بزرگ انقلاب بودند ، درسها و تجربیات زیادی را برای تاریخ به جا گذاشتند.

وی به لزوم تبیین فضیلت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی اشاره کرد مهندس وی برای جوانان همه کشورهای اسلامی افزود: “این دو شهید بزرگوار به ما می گویند که مناسب امت مسلمان با بیش از یک و نیم میلیارد نفر جمعیت نیست و از منابع و منابع انسانی بی نهایت و یک نسل جوان غیور و شجاع و نقاط استراتژیک ، آمریکا را به تصرف خود درآورد و صهیونیست ها را ایستاد ، و ما نباید تسلیم دولتهای فروتن عرب و رژیم جعلی صهیونیستی شویم.

جریان مقاومت در امت اسلامی آغاز می شود

مدیر سمینار ابعاد مختلف مدرسه شهید سلیمانی را بیان کرد و گفت: امروز با الهام از مکتب این شهدا باید گفت که داشتن یک رژیم غاصب و ضعیف که هفتاد سال است برپا شده یا دولتهای فروتن زیبا نیست. همانطور که سعودی ها با سرنوشت امت اسلامی بازی می کنند. ” با علم به اینکه جریان مقاومت یکی از بزرگترین نمادهای حاج قاسم سلیمانی بود که توسط رهبری شکل گرفت و این جریان فصل جدید و برگ جدیدی را در تاریخ امت اسلامی رقم زد که وی نیز با خون این شهدا عمق بیشتری یافت.

وی با اشاره به اینکه در این فصل جدید ، همگرایی فرامرزی و فرا دینی در بین امت اسلامی اتفاق افتاده است ، افزود: “این برای همه جوانان در امت اسلامی شناختن یکدیگر و ایستادن در کنار یکدیگر بی نظیر است. توسط حاج قاسم و رهبری تشکیل شد و شبکه ای علیه استکبار تشکیل داد که امروز مظهر اراده ملت ها است و اسرائیل را در محاصره کامل قرار داده و جریان های مقاومت را در سرزمین های اشغالی تشکیل می دهد و جوانان بزرگ و رهبران راشد را تربیت می کند.

افزایش توطئه ها برای تضعیف جبهه مقاومت جهانی

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه خود را در خدمت مقاومت می داند ، اظهار داشت: خوشبختانه امروز گروهی از جوانان مسلمان با محوریت قدس تشکیل شده است و این گفتمان هر روز در حال گسترش است. توطئه های جبهه بین المللی اسلامی افزایش یافته است ، دلیل این امر این است که دستاوردهای ما بزرگ است و توطئه و رفتار با جریانات دروغین اسلام همانطور که داعش ثابت می کند آمریکایی ها داعش را ساخته اند تا چهره پاک اسلام و جنبش برانداز انقلاب و جبهه مقاومت را در صورت نابودی نابود کنند. این موانع را مطرح نکرده است. ناپدید شدن اسرائیل و پیشرفت مسلمانان سرعت گرفت.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای محاصره محور مقاومت گفت: آرزوی خام آنها ایجاد شرایط برای شاخه های ابیطالب با تحریم ها و محاصره گسترده ایران بود اما این یک رویای خام است و ما به یاری خداوند با آنها روبرو هستیم. ” ما انزوا را اجرا خواهیم کرد و امت اسلامی می داند که توطئه برای عادی سازی روابط یک پدیده ناخوشایند مربوط به دولت های فروتن و وابسته است و واگرایی و انفعال باید به حاشیه رانده شود و آن روز دور نیست.

انتقام جبهه مقاومت مشخص و مطمئن است

یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه ، که گفت حاج قاسم نماد فصل جدید و شبکه بین المللی اسلامی است ، گفت: داعش اگر این باقی بماند ، اوضاع امروز در جهان اسلام بسیار بد خواهد بود و دشمنان باید بدانند که جوانان امت اسلامی متحد هستند و به زنجیره ای مستحکم تبدیل می شوند و راه را سد می کنند و انتقام ما امن و مطمئن است. رها نخواهد شد

سرانجام ، وی افزود: “این جریان آغاز شکستهای شما ، شیاطین بود و این آغاز به شکست شما منجر می شود ، و این مسیر قطع نخواهد شد ، و امت اسلامی بیش از پیش هوشیارتر خواهد شد و در برابر توطئه ها مقاومت خواهد کرد ، و روز انتقام به زودی فرا خواهد رسید. ” و اگر دشمنان تسلیم نشوند ، روزهای سخت و شکست بزرگی را تجربه خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا