عمومی

اطاعت از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار مرتضی طلایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم گلزار شهدای دارالسلام در کاشان ، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)د) مشخص شده: حضرت صدیقه طاهره (د) آنها نمونه بارزی از شخصی بودند که می توانند سرپرستی باشند که رفتار و کردار او باید الگویی برای مردم و مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه ساختار انقلاب اسلامی نیز در استانداری خلاصه می شود ، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی و دولت شکل گرفت و سپس امت اسلامی شکل گرفت و امیدواریم به زودی بتوانیم تمدن اسلامی را شکل دهیم. در سراسر جهان

تشکیل نهادهاپونیونو “فاطمیون” نمادی از امت اسلامی بودند

دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلابی ، با اشاره به جنایات کردها هجره عزیزم داعش گفت: خوشبختانه تمرکز بر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل واحدهاپونیونو “فاطمیون” که نماد امت اسلامی بودند ، طومار این نیروهای پیچیده تروریست و به زباله دان تاریخ پیوستند.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های سردار قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش های اسلامی و دینی گفت: این شهید بزرگوار در طول زندگی شریف خود قدم به قدم در مسیر وحدت امت اسلامی گام نهاد ، زیرا سردار سلیمانی با چشم انداز گسترده خود شکل گیری تشکیل تمدن اسلامی “. هدف و جاه طلبی در نظر گرفته شده است.

سردار طلایی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی در ارائه الگوی دفاع مقدس به رزمندگان جبهه مقاومت دارد ، اظهار داشت: همین فرهنگ ایثار و شهادت بود که باعث شد دشمن تروریست به حرم مطهر حضرت زینب (س) برسد. (د) آمده بود و سرانجام شکست و نابود شد.

لزوم ارائه و تبیین مکتب سلیمانی در میان مردم و جویندگان جهان

وی ارائه و تبیین مکتب سلیمانی در بین مردم و آزادی خواهان در جهان را یک اصل مهم و حیاتی دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی الگویی برای همه رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت و به عنوان یک محور اصلی برای فعالیت ها است. مجاهدین او آنها بود و شخصی بود که به عنوان فرمانده مقاومت ، نقشی بی بدیل در هدایت و اتحاد رزمندگان در این جبهه ایفا می کرد.

این یادمان با اشاره به تشییع میلیون ها شهید از جبهه مقاومت در ایران و عراق ، هشت سال دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد: شهید سلیمانی خود در زمینه های مختلف سبکی داشت که برگرفته از تعالیم وی و تعالیم ائمه اطهار ، قرآن و عترت بود.

شهید سلیمانی الگویی برای همه مردم برای دفاع از ولایت و پذیرش ولایت است

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگویی برای همه مردم برای دفاع از استان و پذیرش استان است افزود: این رفتار و منش شهید بزرگوار در رابطه با افراد از هر قشر و گروه با هر طرز تفکر باید الگویی برای ولایتمدار و انقلابی باشد. مردم. تا قلب جوانان را به سمت نظام و انقلاب جلب کند.

سردار طلایی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: اطاعت از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور است و اگر دستور و منویات رهبر معظم انقلاب به خوبی رعایت شود می توان به حل این مشکلات امیدوار بود.

مسئولان باید با کمبودهای خود کنار بیایند بخشش و از این بابت از مردم عذرخواهی کنید

وی عزت کشور را همراهی مردم و مسئولان برای حل مشکلات اعلام کرد و افزود: مسئولان باید با کاستی های خود روبرو شوند. بخشش باشید و بخاطر آن از مردم عذرخواهی کنید.

دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلابی با اشاره به اینکه نمی توان به راحتی از مشکلات مردم عبور کرد ، گفت: رهبران و مسئولان باید جهادگر آنها باید در حل مشکلات مردم بکوشند و برای این منظور به جای نگاه فراتر از مرزها ، بر تلاش و کوشش جوانان در کشور تمرکز کنند.

دکمه بازگشت به بالا