اقتصادی

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک‌های علم و فناوری

معاون وزیر کار با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای ماهر و آموزش دیده صورت گرفت از اضافه شدن پیوست های مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری خبر داد.

غلامحسین حسینی نیا در مراسم امضای تفاهم نامه با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در استان البرز که با هدف توسعه مهارت آموزی انجام شد، گفت: وظیفه ما آماده سازی افراد برای مشاغل آینده است. منطقه همکاری ICT ما را پارک کنید.

وی افزود: به همین منظور و در قالب همین تفاهم نامه 31 مرکز استانی در این حوزه با استفاده از امکانات فنی و تخصصی در کشور راه اندازی می شود که به دنبال راه اندازی این شتاب دهنده ها مستقر در پارک های علم و فناوری خواهد بود. ماموریت ذاتی.” آنها در ماموریت پیاده سازی پیوست های مهارتی هستند.

حسینی نیا افزود: با اجرای این طرح امکان ارائه آموزش های مهارتی به تکنسین ها، متخصصان و افراد ماهر در حوزه ICT فراهم می شود تا شاهد مشاغل جدید در کشور در این بخش باشیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای ماهر و آموزش دیده صورت گرفت، گفت: برای این منظور پیوست های مهارتی را به فعالیت های انجام شده در پارک های علم و فناوری. .رد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت توسعه هوش مصنوعی برای دستیابی به بازارهای بیشتر، گفت: کشورهایی که موفقیت های بیشتری در این بخش داشته اند، می توانند امکان رقابت و فرصت های بازار را از بین ببرند و به همین دلیل باید اقدام کنیم. باید به خوبی حذف شود تا با تربیت نیروهای ماهر و ماهر شاهد توسعه فناوری های برتر در فعالیت های روزمره و رشد صادرات کشور باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا