عمومی

استاندار بومی یک ترجیح است نه تاکید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه مردم استان زنجان انتظار دارند امروز انتخاب استاندار قوی و م effectiveثر باشد ، اظهار داشت: همه دلسوزان استان از استاندار انتظار دارند که قرار است فرصتی برای خدمت پیدا کند. این منطقه از ایران اسلامی علاوه بر سلامت روان ، پاکی و دلسوزی ، باید از توانایی بالایی در حل مشکلات برخوردار باشد ، رهبری وی همچنین می تواند منجر به ارتقاء استان ، به ویژه در زمینه اقتصادی شود.

وی با تاکید بر اینکه آنچه امروز مردم استان از نمایندگان خود مطالبه می کنند حضور استاندار مردمی و جهادی است ، یادآور شد: و در دل مردم باشید تا مردم بدانند که استاندار در اختیار آنها است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه همه این موضوعات را با وزیر کشور پیشنهادی در میان گذاشته و اظهار داشت که مردم چنین انتظاراتی از نمایندگان خود داشتند ، افزود: اگرچه ما معتقدیم که این موضوع باید در سراسر کشور تعمیم داده شود و این روحیه انتخابات در آنجا باید فرماندارانی باشند که اولاً م effectiveثر و ماهر باشند و ثانیاً دلسوز ، سخت کوش ، مردمی و جهادی باشند.

باقری با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته های مردم از نمایندگان مجلس این است که استانداری به استان انتخاب شود که اختیار کامل بر همه مسائل و چالش های محلی و منطقه ای استان داشته باشد ، تصریح کرد: بنابراین اولویت و انتظار مردم انتخاب است استاندار بومی است ، و ما نیز این موضوع را مطرح کرده ایم.

هدف از بومی بودن استاندارد ارتقاء کارایی و کارایی بالا است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف بومی بودن استاندار ارتقای کارآمدی و کارآیی بالا است ، در غیر اینصورت بحث تعصبات قومی که می خواهند بومی را به این سمت معرفی کنند مطرح نیست. ، بنابراین یک فرماندار بومی م consideredثر در نظر گرفت ..

باقری با اشاره به اینکه افراد با استعداد و بومی نیز می توانند سابقه بدی داشته باشند ، گفت: این موضوعی است که ما نیز از آن حمایت می کنیم ، اما آزار و اذیت امروز ما به گونه ای است که منافع مردم همیشه مورد توجه قرار می گیرد ؛ زیرا ما فقط می خواهیم خواسته های مردم را دنبال کنیم و نمی توانیم منافع شخصی خود را در این پیگیری ها لحاظ کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار برای انتخاب استاندار توانمند خواسته مشروع مردم استان است و ما نیز وظیفه داریم این موضوع را از نزدیک دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگان مجلس در این زمینه فقط پیگیری است و طبق قانون نمی توانیم در اخراج ها و تاسیسات دخالت یا دخالت کنیم ، تصریح کرد: استاندار زنجان باید به مردم این منطقه خدمت کند ، بومی باشد ، و بدون شک امکان بومی بودن فرماندار را نمی توان به طور کامل منتفی دانست ، صرفاً به این دلیل که قبلاً افراد بومی سابقه قابل قبولی نداشتند.

باقری با بیان اینکه در چارچوب نظارت خود ، موضوع کسانی را که قصد ورود به بدنه دولت سیزدهم را دارند به طرق مختلف از مجاری قانونی پیگیری می کنیم ، افزود: مطمئناً کسانی که دارای اسناد و مدارک هستند ، دلالت بر فساد و … نمی تواند وارد این زمینه شود.

ما با هرگونه انتصاب افرادی که دارای روابط سیاسی و اداری ناسالم هستند مخالف خواهیم بود

وی گفت: بر اساس قانون افرادی که دارای سابقه منفی هستند حق حضور در این حوزه برای خدمت به مردم را ندارند و در صورت مشخص شدن آنها به دنبال موقعیتی با پیوندهای ناسالم سیاسی یا اداری ، نمایندگان مجلس به طور قطع به این موضوع پرداخته است. “آنها مقابله خواهند کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه نهادهای نظارتی استان این مسائل را با حساسیت و اعتبار زیادی دنبال کرده اند و تا به امروز شنیده شده است که تنظیم کننده ها در این زمینه هیچ امتیازی نداده اند. توجه. وی یادآور شد: اگرچه در گذشته شاهد بودیم که علیرغم مشاهدات نهادهای نظارتی ، برخی از افراد به دلیل شرایط ناسالم موفق به اخذ پست و پست شدند که در سالهای بعد نیز باعث پشیمانی شد و مشاهدات نظارت را تأیید کرد. اجساد “افزود.

دکمه بازگشت به بالا