عمومی

فردیس یکی از پرتراکم‌ترین شهرستان‌های جهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی عسگری عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش البرز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهدای استاندار البرز اظهار داشت: آموزش و پرورش آینده کشور و کشور است ، تأکید کنیم و بیشتر از قبل توجه کنید.

وی گفت: اکنون ما با خصوصیات ذکر شده در سند تحول بنیادی فاصله داریم و رهبر معظم انقلاب بارها بر این سند تأکید کرده اند.

نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: ما به ازای هر کس با کمبود روبرو هستیم. ساکن فضای آموزشی ، اما این کمبودها باعث شده است که مهمترین موضوعات از بین برود و مطالب ، تربیت و بحث های خانوادگی دانش آموزان فراموش شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساخت ها کمبود فضای آموزشی برای هر. ساکن استان البرز alt. اگر استان سیستان و بلوچستان محروم شود ، کل کشور سعی در حل مشکل آنها دارد. اما البرز به عنوان استانی آباد شناخته می شود. ما باید سعی کنیم دیدگاهی واقع بینانه شکل دهیم و وسایل لازم را کنار بگذاریم.

عسکری با بیان اینکه بیش از 1000 کلاس با بیش از 40 دانش آموز در استان البرز وجود دارد ، اظهار داشت: از نظر تراکم جمعیت ، فردیس یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است.

وی ادامه داد: بیش از 86 هزار دانشجو در شهرستان فرددی وجود دارد که بالاترین میزان مهاجرت در این شهرستان است.

نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتر در مجلس با بیان اینکه در ماه های اخیر کارهای خوبی در زمینه زیرساخت های مدارس انجام شده است ، خاطرنشان کرد: برای تحویل.

دکمه بازگشت به بالا