اجتماعی

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمانان، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی به همراه ورزشکاران محلات تهران با آرمان های جاودانه امام و امام امت کشور عهد و پیمانی امضا کردند. شهدای راه حق

به گزارش یومیر، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی با اعلام انزجار از زورگویان زمان همراه بود که امروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد، خودشان تاکید کردند.

همچنین سازمان ورزش غرفه ای برای میزبانی از مردمی برپا کرد که با حضور خود شعار “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را احیا کردند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان میثاقی برای ایرانیان و اعلام اقتدار مردم کشورمان به اهتزاز درآوردند. .

در این راستا برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایش های رزمی، دوچرخه سواری، موتورسواری، اسکیت روی یخ و گروه های هنری از جمله برنامه های اجرا شده توسط سازمان ورزش و با استقبال عموم مردم بود.

ایجاد مشارکت عمومی با ارتقای سلامت

پرویز سروری – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران – با حضور در غرفه سازمان ورزش، از برنامه های خدمات رسانی به شهروندان تهرانی استقبال کرد و گفت: یکی از راه های ایجاد مشارکت های مردمی ارتقای سلامت و نشاط در جامعه است. ” و ورزش شهروندی یکی از مهمترین و موثرترین ابزار برای رسیدن به این هدف است.

ورزش همگانی عامل انسجام ملی

محمد آخوندی – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران – گفت: امروز روز وحدت ملی است. روزی که مردم با وجود شرایط سخت کرونا به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند و افتخاری دوباره برای میهن اسلامی ما بود.

وی همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش بورژوازی و سازمان ورزش به عنوان متولی این پرونده خبر داد.

مردم مهمترین سرمایه این انقلاب هستند

بهنام ابوالقاسم پور – پیشکسوت فوتبال کشورمان – حضور مردم را نشانه بصیرت بالا در دفاع از آرمان های نظام دانست و گفت: مردم مهمترین سرمایه های کشور هستند و این نظام مبتنی بر اعتماد به آنها است. حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه همه ماست.

من به پرچم کشورم افتخار می کنم

محمد مومنی – پیشکسوت فوتبال کشورمان – نیز با بیان اینکه به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم، افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای این انقلاب فدا کردند تا به ما ولایتمداری و بصیرت بیاموزند.

ورزش همگانی در سایه پرچم ملی در حال رشد است

محمد مشهدیاری – پیشکسوت دوومیدانی – نیز در ادامه به رشد و اعتلای ورزش همگانی در سایه پرچم سه رنگ و سربلندی جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: این ملت زیر پرچم سه رنگ همه جا کارهای بزرگی انجام می دهد. ایران اسلامی و شکوه و غیرت مردم این دیار در برابر جهانیان ظاهر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدام سازنده سازمان ورزش، ورزش شهروندی برای حفظ سلامت عمومی جامعه و افزودن نشاط و نشاط در بین خانواده ها نهادینه شود.

حضور مردم دشمن را درهم کوبید

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از مدعیان ورزش های رزمی کشورمان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دشمن و متحد کننده خواند و افزود: آنها به صورت خودجوش رژه رفتند و مایه مباهات شدند. برای این نظام مقدس

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی مسیری روشن در خدمت انسجام ملی است، گفت: امروز در ورزش همگانی تمام تلاش خود را برای سلامت و تندرستی این عزیزان انجام می دهیم. مردم شریف.” بیایید سهم خود را در این نظام و این انقلاب بسازیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا