بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. با ظرفیت هزاران وسیله نقلیه در روز. اربعینمهمانزیبیر که مرکز مهران، مهمانسرا، دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و در نقطه مرزی پایانه مرزی مهران است، بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. به خصوص در ایام اربعین

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه آستان های عظمت و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما زائران اربعین می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است و با نگاه بلند استاندار کوشا استان ایلام و سایر نهادها و ادارات نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (علیه السلام) در ایام اربعین بزرگترین افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری خود با دکتر دکتر ادامه خواهد داد. بینش عالی و انقلابی طهرانچی.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی خدمتگزار مردم خواهد بود، ادامه داد: تاکید طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی است. برای حل مشکل استان ایلام.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و پیشرفت این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: دکتر. رهبری انقلابی طهرانچی منجر به تحول و تأسیس دانشگاهی هم تراز انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفر، مهران، میلیون ها زائر را در خود جای داده است در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران حماسه خواهند بود. اربعین امسال

وی تصریح کرد: مطمئن هستم که رهبری جهادی و انقلابی دکتر. طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی یاور استان ایلام در ایام اربعین خواهند بود.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش ها دو جلسه در ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام پیگیر موارد هستند و امسال نیز با توجه به تعداد زائران و زائران خدمات بهتر و بیشتر ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری دارد و امکانات را در دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان ارسال می کند.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی مهیا است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید وابستگی علمی و فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا