اجتماعی

دریافت بلیط سفر۵۰هزار زائر اربعین تاشب گذشته/پیش بینی تمهیدات انجام تست کرونا در مرز مهران

سخنگوی ستاد اربعین حسینی گفت: تا شب گذشته در مجموع حدود 50 هزار زائر اربعین حسینی بلیط سفر به عراق را دریافت کرده بودند که برخی از این زائران اعزام و برخی دیگر اعزام شده بودند.

به گزارش یومیر ، محمدی فر با تاکید بر اینکه همه مرزهای زمینی برای زائرانی که به عراق سفر می کنند بسته است ، گفت: متأسفانه می بینیم که تعدادی از مردم به مرزهای زمینی مراجعه کرده اند ، در حالی که این خود باعث ایجاد تراکم و شرایط خاصی می شود و این محدودیت ها توسط دولت عراق تعیین شده است و همه ما باید آنها را اجرا کنیم ، بنابراین از مردم می خواهیم به هیچ وجه برای سفر به عراق به مرز نروند.

وی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه در سفر امسال برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی موکب ها نیز محدودیت ها و مشکلاتی داشت ، افزود: خدمات.

سخنگوی ستاد اربعین حسینی گفت: انتظار می رود انتقال زائران به عراق برای شرکت در رژه اربعین حسینی امروز ، فردا و سرانجام تا یکشنبه به پایان برسد. «علی رغم برخی ناهماهنگی ها و مشکلات ، همه امکانات سازمان هواپیمایی کشوری به کار گرفته شد تا انتقال زائران در این مدت کوتاه انجام شود.

محمدی فر با بیان اینکه قیمت اعلام شده برای انتقال 60 هزار زائر ایرانی به عراق مربوط به خطوط هوایی داخلی است ، افزود: چند روزی است که شاهد تراکم درخواست های بازگشت هستیم که مشکلاتی را به وجود آورده است و سعی کردیم به ما اجازه دهید این مشکل را حل کنیم. مشکل تا حدی

محمدی فر همچنین در پاسخ به این س whetherال که آیا اقدامات لازم برای بازگشت زائران از مرز زمینی به داخل کشور در مرز مهران انجام شده است ، گفت: لازم است آزمایش کرونا در مرز مهران انجام شود و احتمالاً وجود دارد اگرچه بیش از نیمی از زائران ایرانی شرکت کننده در اربعین حسینی -مارت ها می خواهند از مرز مهران وارد کشور شوند ، اما امکانات و اتوبوس های لازم در اختیار آنها قرار می گیرد. قصد انتقال زائران به شهرهای خود را دارند و سعی می کنند هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

این مقام مسئول در ستاد اربعین حسینی همچنین درباره قیمت اتوبوس های انتقال زائران از مرز مهران به شهرهایشان تصریح کرد: اتوبوس قیمت مصوب است که هم اکنون وجود دارد و هیچ افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا