عمومی

برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین در محورهای لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جلسه هماهنگی نظارت بر روند جابجایی زائران به عتبات عالیات و ایمنی تردد زائران در محورهای استان لرستان در قالب طرح اربعین حسینی، در خصوص نظارت جدی بر ارائه خدمات حمل و نقل به اربعین گفت: زائران حسینی و پیشگیری از تضییع حقوق

وی گفت: با توجه به اهمیت همایش بزرگ اربعین حسینی، اولویت امروز کشورمان ارائه خدمات کیفی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است. برای رساندن به زائران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه مستندسازی و اطلاع رسانی فعالیت ها باید با هماهنگی روابط عمومی انجام شود، گفت: اکنون که توفیق خادمی امام حسین (ع)ONE) به مجموعه ما محول شده است، باید با بسیج امکانات و نیروی انسانی برای ایمن سازی محورها، کنترل ناوگان حمل و نقل و خدمات پایانه مسافربری و پاسخگویی به مسافران به بهترین شکل ممکن عمل کنیم و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفته نیست.

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل نیز وظایف روسای ستاد و ادارات شهرستان در مدیریت تردد زائران اربعین حسینی را در خصوص هماهنگی شهرستان ها در ارائه کرایه های مصوب تشریح کرد که باعث افزایش ساعات کاری می شود. رانندگان به دلیل تردد احتمالی در ایام منتهی به اربعین و پیک تردد نمایندگان دائمی ادارات شهرستان در پایانه های مسافربری و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر شهرستان تاکید کردند.

اکبر جدیدی مشاور مدیرکل و مدیر حراست این اداره کل نیز خواستار توجه بیشتر به اجرای عملیات ترافیکی و ایمنی تردد در قالب طرح اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران شد.

دکمه بازگشت به بالا