حوادث

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور / ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با یومیر، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: از صبح امروز شاهد شروع بار ترافیکی در محورهای مختلف شمالی کشور هستیم. به عنوان مثال ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و انارک تا هزارچم گزارش شده است.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده سه راهی چلاو و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت و آب اسک، ترافیک پرحجم است.

شیرانی درباره مسیر فیروزکوه اظهار کرد: ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت در محدوده‌های دلیچایی و شهر دماوند نیز توسط پلیس رصد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: در آزادراه رشت – قزوین محدوده شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های شمالی کشور هم گفت: تنها در محور فیروزکوه بارش باران گزارش شده است. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها افزود: در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های گلشهر و مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: به نظر می رسد تا پایان امشب این روند ترافیکی در جاده‌ها برقرار باشد.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا