عمومی

مواکب «شهدای دانشجو» در مرزهای خوزستان برپا شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صادق شاهوارپور وی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: موکب های «شهدای دانش آموز» خوزستان در چند نقطه استان به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

فرمانده ناحیه دانش آموزی خوزستان افزود: این موکب ها در مرزهای شلمچه است. چزابا ورودی استان از سمت اندیمشک نیز از 25 شهریور ماه باز است و خدمات رسانی آنها تا 7 شهریور ادامه دارد.

شاهوارپور وی بیان کرد: امسال اولین سال راهپیمایی شهدای دانش آموز است و این موکب در 2 نقطه مرکز بزرگترین موکب است. چزابا با متراژ 400 و 80 متر ساخته شده است.

وی گفت: موکب های شهدای دانش آموز در سه حوزه درمانی، فرهنگی و تغذیه آماده ارائه خدمات هستند. طبیعتا بسته های محتوایی و برنامه های میدانی در حوزه فرهنگ برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه دانش آموزی خوزستان افزود: از نظر تغذیه نیز تلاش می شود 200 هزار بطری آب معدنی و نوشیدنی سرد بین زائران اربعین حسینی توزیع شود و تهیه غذاهای سبک در دستور کار خدمات رسانی قرار دارد.

شاهوارپور وی بیان کرد: در اسکان چهار نقطه در شهرهای اهواز، خرمشهر و بستان برای پذیرایی و اسکان وانت دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه معاونت توسعه فرهنگی ناحیه بسیج دانش آموزی خوزستان با کمک داوطلبان بسیج مسئولیت تشکیل موکب ها و خدمات رسانی را بر عهده خواهد داشت، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی و نهادها و سازمان های مختلف در برپایی موکب های شهدای دانش آموز حمایت و همکاری داشته اند. از خوزستان

فرمانده ناحیه دانش آموزی خوزستان گفت: انتظار می رود نهادها و سایر نهادها نقش خود را در حمایت از این حرکت مردمی به خوبی ایفا کنند.

دکمه بازگشت به بالا