عمومی

دعوت از مردم برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

متن دعوتنامه و فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با شعار محوری «جشن ملی 1400» با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر. بهمن ماه سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) مردم اسلام را برای پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی های غیورمردان اسلامی به بصیرت، انقلابی و همیشه سر صحنه دعوت می کند. ایران ضمن شرکت در این مراسم با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی. تجدید میثاق کنید و حول محور ولایت فقیه برای ادامه راه شهدا متحد شوید و امام خمینی رحمه الله برگ زرینی بر کتاب افتخارشان بگذارند.

مراسم 12 بهمن سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و با شکوه امام امت در سراسر کشور و به ویژه همزمان در حرم مطهر امام راحل با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح بر اساس دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود. سپس مردم مؤمن و انقلابی در بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) در محل حضرت امام خمینی (ره) در جوار شهدای هفتاد و دو نفر و از کُل. ساعت 11:00 با سخنرانی یکی از مقامات دولتی به یاد آن روزها.

یادآور می شود، این مراسم همزمان با حرم مطهر امام راحل (رحمه الله) در بیش از 900 شهر و شهرستان در سراسر کشور و در مناطقی که با حضور و یاد امام خمینی (ره) (مدرسه رفاه در ایران) مزین شده است. ، بیت امام در قم و زادگاه ایشان در خمین، اقامتگاه ایشان در جماران و حسینیه آن، در فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد و در برخی مناطق خارج از کشور مانند اقامتگاه امام در نجف اشرف ترکیه و نوفلوشاتو در. پاریس و …) سلسله مراسمی به مناسبت نام و یاد امام فقید طبق دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به حضور پرشور، گسترده و آگاهانه به ویژه در مراسم آغاز انقلاب اسلامی و 12 بهمن در سراسر سرزمین دعوت می کند. .

دکمه بازگشت به بالا