عمومی

خداباوری و مردم محوری امام خمینی (ره)

32 سالگرد سقوط معمار بزرگ انقلاب اسلامی و رهبر مظلوم امام خمینی (ره) و پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد ، که مقدمه پیروزی نهضت اسلامی و فروپاشی جنبش اسلامی بود. از سیستم شاهنشاهی متنفر برای مردم شجاع و شجاع در ایران اسلامی من دلسوز هستم.
چهاردهم در خرداد یادآور درد و رنج بزرگ است و اندوه و اندوه مردم ایران را برمی انگیزد. روزی که مردم ایران یک رهبر فرزانه ، یک رهبر روشن فکر ، یک عالم ، یک سیاستمدار و یک مجاهد خستگی ناپذیر که استقلال و ستم و زندگی با عزت را به آنها آموخته بود ، از دست دادند. 32 سال از درگذشت غمبار امام بزرگوار می گذرد و گرمای این جدایی هنوز در قلب مردم مسلمان ، صالح و ستمگر تازه است.

امام خمینی (ره) ، تنها انسان خردمند تاریخ ، یک مجاهد نمونه و بی نظیر بود. وی در برابر ظلم ایستاد و حرکت انقلابی عظیم مردم را تا زمان تأسیس جمهوری اسلامی رهبری کرد. او حكومتی تأسیس كرد و آرزویی به قدمت مبارزات راستگرایانه را محقق كرد و راهی روشن برای مظلوم گشود.
انقلاب اسلامی ، تحت رهبری رهبر معظم انقلاب ، اکنون بنیادی محکم است که بر پایه و بنیان اندیشه های ماندگار امام خمینی (ره) ایستاده و به پشتیبانی ملت بزرگ ایران برای پیشرفت و افتخار متکی است.
رمز بقا و توسعه خط امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همه باید بدانیم که امروز کاشت اختلاف نظر و ناامیدی مردم در آینده در جهت پیشرفت جامعه و به نفع آن حرکت نمی کند. ایران عزیز. جامعه ناامید و غیرارادی نمی تواند پر جنب و جوش و تحول باشد. از دیدگاه امام راحل (رحمه الله علیه) مردم ، به عنوان حافظان شما و بزرگترین صاحبان کشور ، نقش تعیین کننده ای در شکل گیری ، اداره و تداوم جمهوری اسلامی دارند. امام خمینی در اندیشه و عمل به خدا وفادار و مردم مدار بود. این دو مفهوم مهمترین ستون جنبش وی و هسته اساسی جمهوری اسلامی است.

انبوهی از میلیونها امدادگر ، داوطلب ، جوانان و کارگران هلال احمر چهاردهم و پانزدهم خرداد را جشن می گیرند و بر ادامه اندیشه های روشن و والای انسان الهی و میراث ماندگار وی از پیروی از رهبر معظم انقلاب کبیر تأکید می کنند.

* نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر

دکمه بازگشت به بالا