استان ها

۸۰۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد کردند

محمد طیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار یومیر کرمانشاه، اظهار کرد: تردد ۸۰۰ هزار زائر را از مرز خسروی داشته‌ایم که امید است همه آنها به سلامتی و سهولت به خانه‌های خود بازگشته و این سفر معنوی را به عنوان یک تجربه با خود همراه داشنه باشند.

وی افزود: ایام اربعین با موفقیت قابل قبولی طی شده و به لطف الهی به لحاظ مادی و معنوی هم افزایی خوبی در استان داشتیم که امید است با اقدامات بهتر در سال‌های آینده شاهد نتایج بهتری باشیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تعداد زیادی از زوار هنوز بازنگشته‌اند، باید آمادگی بازگشت این جمعیت را داشته و به انجام نکات ایمنی اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: آخر هفته پیش رو جاده‌های استان با تراکم رفت و آمد مواجه خواهد شد تقاضامندم مسافرین و هم استانی‌های گرامی روزهای آتی احتیاط لازم را داشته باشند تا حادثه‌ای نداشته باشیم و ایام به سلامت سپری شود.

این مسئول ابراز کرد: قسمتی از زیرساخت‌ها در استات فراهم و برای تقویت آنها برنامه‌ریزی شده و قسمتی دیگر از این امکانات هماهنگی‌ها و زیرساخت‌ها مربوط به دوستان عراقی است که شاهد همکاری خوبی از سمت طرغین عراقی بوده‌ایم.

وی اذعان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته به خصوص از شهر مقدس کربلا چند مکان ویژه برای بازگشت زوار از مرز خسروی در نظر گرفته شده.

صحرایی گفت: در شهرهای مقدس دیگر عراق برای بیشتر شناخته شدن مرز خسروی توافقاتی با طرفین عراقی تقویت خواهد شد امید است تا سال آینده این مشکل‌ها به طور کامل رفع بشود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا