عمومی

۲۰ درصد البرزی‌ها دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ناصر مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه کمیته مدیریت اطلاعات و روانشناسی جوی در ستاد مبارزه با کروناویروس البرز اظهار داشت: وضعیت بیماری عسل – 19 مورد بررسی ویژه قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از وضعیت اخیر کرونا در استان البرز و همچنین کشور ارائه شد ، همچنین وضعیت و آمار ارائه شده در مقایسه با وضعیت جهانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

رعایت پروتکل های بهداشتی در البرز به 58 درصد کاهش یافت

بر اساس مطالعات میدانی انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز ، میانگین پروتکل های بهداشتی استان در هفته گذشته به 58 درصد کاهش یافته است که نگران کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از طالقان که در ایالت نارنجی است ، سایر شهرهای استان البرز در حالت تاج قرمز قرار دارند که نشان دهنده اوج این بیماری در استان است.

مقدم با بیان اینکه وضعیت کنونی کرونا در استان البرز ادامه وضعیت در هفته های اخیر است ، گفت: به نظر کارشناسان بهداشت برای دستیابی به وضعیت مطلوب ، رعایت پروتکل های بهداشتی باید حداقل به حداقل برسد. 80٪ برو

وی گفت: “نباید فراموش کنیم که تنها با اجرای جامع و دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای مردم و مقامات دولتی می توان به این مهم دست یافت.” به ما اجازه دهید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: بر اساس نظارت و بازدیدهای کارشناسان ، کمترین میزان رعایت نکات بهداشتی در پاساژها ، جایگاه های عرضه سوخت ، سالن ها و سوپر مارکت ها گزارش شده است ، اگرچه در این زمینه تدابیری اندیشیده شده است. توجه.

بالاترین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز عمومی صورت می گیرد

وی ادامه داد: بالاترین سطح رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی در ارگان ها و مراکز عمومی اتفاق می افتد که نشان دهنده جدیت بیشتر در این زمینه است.

مقدم تصریح کرد: گروه خاصی شامل بازرسان و کارشناسان بهداشت به طور مرتب و مدون مراکز و مجتمع های شهری که بر اساس شاخص های تدوین شده ، رتبه بندی و گزارش مستمر مراکز و اصناف دولتی و خصوصی را انجام می دهند. سیاست ها کمک زیادی خواهد کرد.

وی آخرین وضعیت واکسیناسیون البرز را بیان کرد و خاطرنشان کرد: استان از این نظر وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری دارد به طوری که در حال حاضر 33 مرکز واکسیناسیون در همه جا برادر آنها اکنون فعال هستند و توانسته اند مأموریتن کار درست را انجام دهید.

10 درصد از البرزیز دوز دوم واکسن است ویروس کرونا اخذ شده

رئیس کمیته مدیریت اطلاعات و روانشناختی ستاد بیماریهای کرونا در استان البرز گفت: با تلاش و اقدامات متخصصان بهداشت و با همکاری سایر دستگاهها و موسسات مستقر در استان ، حدود 20 درصد از شهروندان البرز در استان البرز اولین دوز و 10 in در هر دو دوز است. “آنها واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد وضعیت بهتری در البرز نسبت به وضعیت متوسط ​​کشور هستیم و امیدواریم با همدلی و همکاری مطلوب بین نهادها این وضعیت حفظ و حتی بهبود یابد تا بتوانیم با این امر مقابله کنیم. بیماری بد به بهترین شکل ممکن. “

دکمه بازگشت به بالا