عمومی

حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی شنبه شب در پایان جلسه در ستاد استان برای مقابله با تاجگذاری از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر کرد و افزود: تعداد پروتکل ها و ماسک های کشور از 82 درصد به 62 درصد کاهش یافته است.

رئیس ستاد استان کرونا با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس گفت: بدیهی است این ستاد اختیار حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس ها را به والدین داده و حضور در آنها را ضروری نکرده است.

مکانهایی که با کمتر از 70٪ پروتکل های بهداشتی مطابقت دارند بسته می شوند

وی در ادامه تأکید کرد: “طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ، اولین کلاسهای مقدماتی در مناطق قرمز برگزار نمی شود و فقط در مکانهایی است که زیرساخت اینترنتی وجود ندارد و تحت پوشش شبکه رادیو و تلویزیون نیست. انطباق کامل با پروتکل های بهداشتی.

رئیس ستاد مبارزه با تاجگذاری استان با اشاره به اینکه در سایر مقاطع تحصیلی ، حضور دانش آموز به خود والدین داده شده است ، گفت: والدین می توانند از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون و شبکه های شاد و فضای مجازی ، یا گزارش های شخصی را مطابق با پروتکل های بهداشتی برای مدارس ارسال کنید.

وی با تأکید بر اینکه به دانشگاه علوم پزشکی اختیارات خوبی برای بستن یا فعال سازی سایت ها داده شده است ، افزود: این اختیار به خود دانشگاه علوم پزشکی داده شده است تا در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی زیر 70 درصد این سایت را ببندد.

دکمه بازگشت به بالا