استان ها

کلید واژه دوره مدیریت جدید تقویت اقتدار پزشکی قانونی و تعامل با دستگاههاست

به گزارش خبرگزاری یومیر از قزوین؛ پنجشنبه در مراسمی با حضور مسعود قادی پاشا ، معاون پزشکی آزمایشگاهی در سازمان پزشکی قانونی ، حجت الاسلام قدرتی ، رئیس دادگستری استان ، متهم قاسمی ، عباسپور ، نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رهبران قضایی که در قزوین برگزار شد عدالت او 5 سال خدمت را ستود بهزاد ولی زاده ، مدیرکل سابق ، مصطفی جعفرزاده به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی در استان قزوین معرفی شد.

مصطفی جعفرزاده در این مراسم گفت: کریم شرایط سختی را پشت سر گذاشت و گروهی متبحر از پزشکان ، کارشناسان و کارکنان تلاش زیادی کردند تا خدمات متوقف نشود.

وی گفت: در دوره مدیریت جدید ، ما کلمات کلیدی را دنبال می کنیم و سعی می کنیم پزشکی قانونی قوی بر اساس شواهد و اسناد ساختارشکنانه داشته باشیم.

جعفرزاده افزود: در پزشکی قانونی ، بررسی های تخصصی پیامدها و جنبه هایی دارد که فقط با خدمات مناسب می توان آنها را ارائه داد.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین یادآور شد: مشتری باید بداند که حق وی با ارجاع به سازمان تحقق یافته است که برای قوه قضائیه ارزش دارد که با کشف حقیقت نظر کارشناسی را کشف کند.

picture_2021_7_1-16_17_9_70_Y0O

جعفرزاده گفت: وقتی حقیقت را کشف کردیم ، باید بتوانیم حاشیه های احتمالی نارضایتی را حذف کنیم و همه نهادها ، به عنوان مثال بیمه باید بدانند که سازمان حوادث غیرواقعی را کشف می کند یا کسانی که می خواهند حقیقت را پنهان کنند ، ناظران پزشکی قانونی آگاه هستند و اجازه نمی دهد هیچ حقی نقض شود Give.

وی گفت: “تمام نظریه های پزشکی قانونی باید مستند و براساس شواهدی مبنی بر رضایت مردم از دولت باشد.”

جعفرزاده یادآور شد: پزشکی قانونی نیاز به تعامل با سایر نهادها و موسسات دارد و ما همچنین سعی می کنیم با همکاری همه بخش ها به کیفیت خدمات برسیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: امیدواریم با کمک رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی اقدامات موثری انجام دهیم و مردم بیش از گذشته با خدمات این سازمان آشنا شوند.

در این مراسم ، بهزاد ولی زاده ، مدیرکل سابق نیز گزارشی از اقدامات 5 سال گذشته ارائه کرد.

ولی زاده گفت: ما در بررسی اجساد سه ماه انباشت داشتیم و شناسایی سموم با تاخیر انجام شد که با جایگزینی روش جدید شدت گرفتیم و در شش ماه گذشته تأخیرات جبران شد و نمونه های باقیمانده نیز جبران شد. عملیاتی شد. “

وی گفت: متوسط ​​زمان پاسخگویی به مراجع قضایی در کشور 67 روز و در قزوین 45 روز است و با راه اندازی “دادپیشک” توانستیم مراکز صدور مجوزهای تشییع را علمی کنیم.

وی افزود: در پنج سال گذشته مهمترین کار در زمینه صدور علمی مجوز تشییع جنازه در استان انجام شده است که اعتبارات جاری را 116 درصد ، اعتبارات ساختمانی را 429 درصد و اعتبارات ملی را 150 درصد افزایش داده است.

picture_2021_7_2-0_22_2_476_lHF

ولی زاده افزود: با تشکیل تیم های بهبودی توانستیم رکود مشتری را به نصف کاهش دهیم و مشتریان پس از تحقیقات از دفتر خارج می شوند و نیازی به تعلیق در دفتر نیست و با راه اندازی سیستم ویژه سازمان برای حذف فیزیکی گواهینامه ها و نظرات تخصصی. “مقامات قضایی در نوسازی و به روزرسانی تجهیزات الکترونیکی نقش داشتند.

وی گفت: برای احداث سالن کالبد شکافی تاکستان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و تهیه میز کالبد شکافی و سردخانه 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و امسال افتتاح می شود که شامل شهر آوج و مجوز نیز می شود. و زمینی برای آبیک آماده شده است ، اما ساختمان بوئین زهرا بلاتکلیف است.

ولی زاده کمبود فضای فیزیکی ، تخصص و پزشکان را از عمده ترین مشکلات پزشکی قانونی در استان قزوین عنوان کرد و خواستار توجه به رفع آن شد.

دکمه بازگشت به بالا