حوادث

نیاز پزشکی قانونی به ۴ سوله بحران در تهران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به نقش این سازمان در مواقع اضطراری گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از دستگاه های پیشرو در حوادث غیرمترقبه است و رفع مشکلات آن در این زمینه به ارائه خدمات بهتر به سازمان در مواقع بحرانی کمک می کند. بحران و حادثه.» .رد.

به گزارش یومیر، عباس مسجدی در دیدار با استاندار تهران که به منظور تبریک سال جدید برگزار شد، با تشریح فعالیت ها و بیان مشکلات سازمان و پزشکی قانونی استان تهران، اظهار داشت: پزشکی قانونی یکی از ابزارهای مهم است. در مواقع بحران و مراقبت از باقیمانده ها و اجساد در این حوادث است و ارائه خدمات مناسب در این بخش نیازمند امکانات مناسب به ویژه در فضای فیزیکی و تجهیزات است.

وی با اشاره به وضعیت خاص استان تهران و اهمیت برخورداری از امکانات لازم در زمان بحران، گفت: پزشکی قانونی به چهار سرپناه نیاز دارد تا بتواند مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش قرار دهد و به ارائه خدمات و عملکرد ادامه دهد. وظایف آن در شرایط اضطراری در این زمینه باید کمک های لازم به سازمان صورت گیرد.

مسجدی همچنین از مساعدت و همکاری معاونت پزشکی قانونی استانداری تهران قدردانی و برای تکمیل دو پروژه سردخانه و اورژانس در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی تهران که به دلیل کمبود اعتبارات تکمیل نشده است، خواستار کمک شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خدمات فراوان و مراجعه قابل توجه به پزشکی قانونی در استان تهران به مشکلات این اداره کل در فضای فیزیکی اشاره کرد و خواستار احداث ساختمان های مناسب پزشکی قانونی شد. . در بهارستان، قرچک، شهر قدس و ملارد به خاطر شایستگی مردم و کارکنان این شهرها.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی، منصوری استاندار تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت پزشکی قانونی و جایگاه قابل توجه آن در حوادث و بحران ها، قول مساعدت برای رفع مشکلات و نواقص این سازمان را داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا